Als ik nu zwanger zou zijn zou het kindje de horoscoop hebben van vissen (5 maart uitgerekend) En dat houd in dat hij/zij heel gevoelig is en veel medeleven heeft,naief is en sfeergevoelig/kan stemming heel goed aanvoelen...En bv in de creatieve/verzorgende sector aan de slag kan...(als maatschappelijk werker of psycholoog) Dat heb ik gevonden en hoop dat ik niet de enige ben die dit gedaan heeft Knuffs ikke (wil graag een leuke lijst met horoscopen met leuke en minder leuke eigenschappen)
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou mijn kindje ook een vis zijn. (uitgerekend op 13-03-2008) Dus zelfde als jouw eventuele kindje
Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik kan wel de horoscoop van je kindje trekken als het geboren is. Overigens ga ik hem niet helemaal interpreteren, want dat kost minstens 10 uur. Er zijn leuke boeken, speciaal over kinderhoroscopen. Ik kan er wel één aanraden als je dat leuk vindt.
Aquilegia als je denkt zwanger tezijn en je hebt gelezen wanneer je dan misschien uitgerekent zou zijn bv ik ben de laatste keer 29 mei ongi geweest dan zou het kindje op 5 maart geboren worden en 19 feb tot 20 maart dan zou je vissen moeten zijn,en ik zou graag dan samen met vrouwen kijken wat hun kindje dan worden en erover praten wat leuk zou zijn en wat minder djezelf wat leuk!ook een visje!ik vind dat zoiezo een leuke horoscoop al heb ik het voor het eerst net gelezen wat het inhoud...Misschien omdat het mijn kindje zou kunnen zijn hihi
Ik zou als het goed is uitgerekend zijn op 28-02-2008 en dan wordt het ook een visje! Ik ben ook helemaal dol op horoscopen..ga denk ik een boek kopen met horoscopen voor kinderen. Je kan wel op www.goastro.nl kijken daar staan ook de verschillende sterrenbeelden, bijvoorbeeld vis. Zie hieronder wat ik gevonden heb! De Vissen als kind Het Vissen-kind zult u gauw in uw hart sluiten omdat het bijzonder lief is. Dit zachte, dromerig wezentje wikkelt zijn ouders gauw om de vinger. Het is het kinderschema dat hier heel goed bij past. Het Vissen -kind heeft veel kunstenaarstalent. Zijn rijke fantasie-wereld en zijn intuïtie geven hem de mogelijkheid, al vroeg een kunstenaarspad te bewandelen. Ouders moeten hun kind muzikaal ondersteunen en ook thuis voor een creatieve atmosfeer zorgen. Bovendien heeft het voor zijn gevoelige ziel de liefdevolle bescherming en geborgenheid van thuis nodig. Spanningen binnen het gezin moeten openlijk worden besproken, omdat de intuïtie van het kind iedere verandering gelijk aanvoelt. Bij familiaire problemen trekt het zich vaak verdrietig en verward terug. Hij wenst zich niets zo zeer als een liefdevol, intact ouderlijk huis. Klinkt toch wel heel lief he!
Ja als je de ascentdant weet dat weet ik,maar als je de basis weet is het toch ook leuk? Even fantaseren!Ja toch?
ah... ja vissen klinkt wel als een leuke horoscoop! Wel lastiger een gevoelig kindje! Goed opletten met wat je doet en zegt (zowiezo met kids..maar toch)
Ja, het is ook hartstikke leuk, ik heb de horoscopen van beide kindjes laten trekken en als ik bij mijn oudste bijvoorbeeld (de jongste is nog iets te klein om erachter te komen of het klopt) zie wat er allemaal klopt ongelofelijk hoor...
ik zou uitgerekend zijn op 6 maart 2008 ! ook visje dus ! morgen weet ik meer samen met mannetje testen !
hahahah vissen zijn ook soms moeilijke mensen hoor. sommige karakter eigenschappen. mijn man is een vis en zegt het zelf hihi
Deze topic is ook voor andere horoscopen van onze (eventuele) kindjes! Ram 21 maart t/m 20 april Stier 21 april t/m 21 mei Tweelingen 22 mei t/m 21 juni Kreeft 22 juni t/m 23 juli Leeuw 24 juli t/m 23 augustus Maagd 24 augustus t/m 23 september Weegschaal 24 september t/m 23 oktober Schorpioen 24 oktober t/m 22 november Boogschutter 23 november t/m 22 december Steenbok 23 december t/m 20 januari Waterman 21 januari t/m 18 februari Vissen 19 februari t/m 20 maart Dus kom maar op met karakter trekjes! @lana wat zijn mindere dan?
hahah als ze groter zijn willen ze graag gelijk hebben. en het doordrijven hihi Het te veel over iets nadenken. iets dranatisch soms. stond op een turkse pagina met de uitleg van de sterrenbeelden. hij moest er zelfs om lachen dat het zoveel gelijk had. kom op sommige dingen niet meer 123.
Ik hoopte deze maand voor een visje te gaan. Maar helaas, niet gelukt. Vissenkindjes zijn juist helemaal niet lastig. Ze voelen veel dingen perfect aan. Nu gaan we voor een rammetje: koppig, energiek, driftig, vurig, naturel, onaangepast, spring-in-het-veld.