Ik ben dus 6 weken zwanget en heb sinds vanmiddag krampachtige buikpijn. Het zit wel vrij hoog in mn buik maar us vrij heftig en wordt erger met zitten en staan. Op den duur kan ik zelfs niet meer rechtop zitten of staan van de pijn. Ik moet dan echt gaan liggen en dan verdwijnt de pijn vrijwel direct helemaal. Moest net alleen toen ik lag niesem en toen kreeg ik wel n flinke steek onderin mn buik. Herkent iemand deze klachten? Zijn dit gewoon mn darmen? Heb pas met 10 weken 1e echo maar zou m heeeel graag eerder willen. Wordt hier zo onzeker van!
Het klinkt wel alsof het je darmen zijn. Ik heb het zelf ook gehad een paar dagen lang en daarna zwakte het weer af. Als je het niet vertrouwd kan je altijd je VK bellen, misschien kan die je meer gerust stellen.
Ben bang dat er niet veel van te zeggen valt... Zolang je geen bloed hebt, is het oké. Gewoon afwachten, want mocht het mis gaan, dan kan je vk daar ook niks aan veranderen. Die onzekerheid van de eerste weken is echt heel rot...! Sterkte!
Dat is het inderdaad ook! Wilde wel de VK bellen maar die kan eigenlijk weinig aan de situatie doen. En al zou je eerder een echo hebben wil dat niet een eventuele miskraam afwenden. Die onzekerheid is zeker vervelend! Dacht altijd dat zwanger zijn helemaal geweldig zou zijn maar die onzekerheid vind ik echt verschrikkelijk! @nono: ik ga er idd maar van uit dat het m'n darmen zijn, alleen dat ik echt krom liep van de pijn baarde me best zorgen. Ik wacht het maar even af...
Hoi, mijn darmen zijn ook helemaal op tilt, hoor. Het kan gas zijn of gewoon iets gegeten wat je darmen even niet kunnen verwerken. Je hele spijsvertering gaat ook een stuk trager. En steken bij het niezen zijn bij mij mijn banden. Ik duik nu helemaal in elkaar als ik moet niezen. Dat helpt wel Maar ondanks dat een miskraam niet af te wenden is, zou ik gewoon met de vk bellen. Daar zijn ze ook voor, voor vragen en geruststelling. Het is ook allemaal niet niks. Heel veel sterkte. Het gaat vaker goed dan mis!