Hai meiden! Mijn beste vriendin is helaas sinds gisteren bij haar man weg. (lekker begin van het nieuwe jaar ) Kindje van 2 is samen met haar nu bij haar ouders ingetrokken. Nu heb ik net een kaart gekocht waarin ik iets neer wil zetten in de richting van we (vriend en ik) zijn er voor je en je staat er niet alleen voor oid. Heef iemand enig idee wat? Vind het zo moeilijk om de juiste woorden te vinden...
Lief dat je zoiets doet! Ik denk dat je het het best gewoon simpel kunt houden. Waarom zou je het niet zo opschrijven zoals je het hier neerzet? Succes!
Dat dacht ik ook Shadixxx. Het kaartje zegt eigenlijk al wat je over wilt brengen en de tekst is alleen maar een bonus.
ja, mee eens, wat je hier nu net neerzet klinkt heel oprecht... zou ik het warm van binnen van krijgen als het mij aanging... erg lief!
Lieve..., bij de start van een nieuw jaar wensen we elkaar steeds alle geluk toe. Vaak wordt dit al een beetje 'automatisch' gedaan, we schrijven op elk kaartje hetzelfde maar denken er niet meer echt over na. Behalve wanneer we weten dat die persoon zich écht ongelukkig voelt. Dan staan we er wat meer bij stil... Dus m'n lieve vriendin, ik wil jou voor 2010 toch ook graag zonnestraaltjes vol geluk toewensen! Ook al lijkt het nu een vreselijk jaar te zullen worden, blijf geloven dat het terug mooier zal worden! En blijf weten dat wij er altijd zullen zijn voor je om je te troosten bij verdriet en met je te lachen bij geluk, nu tijdens deze 'regen' en later, wanneer er weer 'zonneschijn' is!!!
Jeetje, wat lief al die snelle reacties! Heb al zitten zoeken op internet naar lieve, mooie kleine gedichtjes. Maar er zit er geen 1 bij die natuurlijk past bij de situatie waarin zij nu zit. (al is het gedichtje/stukje van Elke ook erg mooi) Denk idd dat ik er maar gewoon in zal zetten dat wij er voor haar zijn. Ga zo even bij d'r langs (woont hier in de straat en haar moeder ook) dus zal wel even huilen worden