Hoi Meiden, Mijn vader was al een tijdje ziek en leed aan buikvlieskanker. Chemo na chemo en hij bleef maar sterk. We wisten dat hij niet heel lang meer zou leven maar ineens kreeg hij afgelopen woensdag zo'n pijn in zijn buik en moest zoveel overgeven. We hebben hem naar de spoedeisende hulp gebracht van het ziekenhuis en daar zei de arts na de echo, "sorry meneer, maar dit is uw eindstation, we kunnen niets meer doen". Hij moest aan aan de morfine en zouden hem langzaam in laten slapen. Na een enorm gevecht is hij op zaterdag 25 december, 1e kerstdag in de middag overleden. Ik, mijn moeder en mijn vriend waren bij hem toen hij zijn laatste adem uitblies. Wat een vreselijk moment en wat ga ik mijn papa missen. We hebben al een dochter van bijna 4 wat zijn oogappel was. Hij deed alles voor haar en leefde nog voor haar. Wat een vreselijk idee dat hij de geboorte van mijn andere dochter niet mee zal maken .... Zo wordt je weer even met beide benen op de grond gezet dat het leven zo hard is. Dames, geniet van ieder moment met elkaar en vooral met je ouders en kinderen. Het kan zomaar voorbij zijn, zo zie je maar .... Liefs van Kelly xxx
Jemig meis, gecondoleerd! Ik wil je heel veel kracht toewens deze komende dagen, maanden!! Dikke knuffel!
ow meis wat onwijs erg... ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze hele moeilijke periode. wat een groot gemis
Gecondoleerd meiske! Ik wens je heel veel sterkte nu en voor in de toekomst. Ik weet wat je meemaakt, mijn vader is 4 weken geleden overleden aan die vreselijke ziekte. Ook hij is tot het uiterste gegaan om ons zoontje nog ze lang mogelijk lief te hebben (en ons natuurlijk) Maar voor de kleine gaf hij het niet op. Dikke knuffel!
Vreselijk!! Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en de tijd die nog gaat komen! Diggiknuf
gecondoleerd meis, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Wat vreselijk dat je dit moet meemaken... dikke knuffel...