Goedemorgen! Ik ben sinds maandag 21 maart gestopt met de pil, ik heb toen avonds de laatste genomen. Ik had alleen al sinds die zaterdag ervoor een doorbraakbloeding. Steeds bruin mer soms wat rood erbij maar niet echt veel. Nu heb ik dat iegelijk zo gehad tot zaterdag. Maar wanneer heb ik mijn ontrekkingsbloeding dan gehad? Was donderdagochtend wel iets meer dan voorgaande dagen maar daarna weer minder. en was donderdag super emo wat ik vaak heb voordat ik ongesteld wordt. dus dacht zal vrijdag wel komen maar niet dus.. Omdat ik eigenlijk wel wil weten vanaf wanneer ik weer kan tellen vraag ik jullie om advies. Moet ik vanaf die zaterdag tellen? die donderdag? of kan ik nog helemaal niet tellen en afwachten wanneer nu weer de eerste echte menstruatie komt? Zodat ik vanaf dan weer kan tellen.. En kan het ook zijn dat ik nu gene ontrekkingsbleoding krijg omdat ik die doorbraakbloeding al had? Ben ook zo ongeduldig haha! Bedankt!
Ik zou wachten tot je volgende echte menstruatie, want dit is je ontrekkingsbloeding namelijk niet. Vanaf dan kan je goed beginnen te tellen. Eerst je lichaam de tijd gunnen om weer het zelf te gaan doen. Ben zelf 7 december gestopt met de pil, 13 december ontrekkingsbloeding gehad en een maand later weer ongesteld maar dit kan wel langer duren. Ik wil je veel succes wensen!
Ik zou anders met ovulatietestjes gaan beginnen. Lastig te zeggen wanneer en of je menstruatie was. Alleen met testjes krijg je nu wellicht inzichtelijk wanneer je eisprong is en kun je daar gebruik van maken. Normaal gezien zou je na je eisprong 10 tot 16 dagen moeten gaan menstrueren (normaal gezien).
Ik zie nu dat ik hem in het verkeerde topic heb gezet.. sorry! Bedankt voor je snelle reactie. Bij mijn eerste had ik na 3 dagen een ontrekkingsbloeding en 21 dagen later mijn eerste echte menstruatie. Dus zit er een beetje op de hopen dat het deze keer net zo gaat.. maar ja weet wel dat het elke keer weer anders kan zijn. Ben er nu ook gewoon zo veel mee bezig.. Ik g het proberen los te laten en te wachten op de eerste echte menstruatie. Wil toch vanaf mei echt er voor gaan dus zit niet op de wip stoel bedankt!
Oktober 2012 gestopt met pil 4 dagen later beetje bruin bloed gehad daarna niks meer.. 1dec12 weer bruin bloed gehad.. 31 Dec 12 kwam mijn echte bloed (heftigste) ging dood van de pijn etc.. 2maanden Later zwanger van mn eerste kindje ( nu al 2jaar 4maanden oude) Mei 2015 gestopt met pil gelijk ongesteld geworden zie mn handtekening nog bezig voor ons 2de kindje duurd eeuwig pfff
Ja het gaat dus niet altijd hetzelfde.. Lastig zeg als het bij de eerste zo vlot verliep en nu niet.. Ben toch benieuwd waar dat dan door komt. Gebruik je ovulatie testen? en ben je vanaf mei bezig geweest met het kijken hoe je cyclus is of ben je al vanaf mei bezig en vanaf december echt bewust? Succes! Hopelijk heb je snel een positieve test!
Ik ben met de pil gestopt omdat ik er niet goed van werd door die Hormonen, had paar keer andere pil gebruikt maar geen een waren goed voor mij, ik Kreeg elke dag diarree (sorry) met buikpijn.. Dus toen besloot ik om te gaan stoppen en gewoon door gaan met condooms tot december.. Vanaf december zijn we echt bezig voor tweede kindje.. Ik voel mijn ovulatie elke maand had een keer ovulatietesten gebruikt om te zien of die pijn oook echt ovulatiepijn was en dat was ook zo.. Nu weet ik hoe ovulatie voelt hihi.. we doen goed ons,best maar helaas nog geen Resultaat.. Ik heb gehoord als je bij tweede kindje na 6 maanden nog niet zwanger Bent moet je na gyn .. is dat zo???
nee dat is niet zo. volgens mij staat er dan gewoon weer een jaar voor. Je hebt immers bewezen dat het mogelijk is dus dan wachten ze gewoon weer een jaar
Ik heb er geen ervaring mee princess maar wat stokstaartje zegt klinkt wel heel logisch. Rot dat je zo reageert op de pil zeg! weet je al wat je voor ac gaat gebruiken na deze kleine? Ik wil hierna voor een spiraal gaan weet alleen nog niet welke. Ik reageer ook wel op de pil maar dan meer in stemmingswisselingen enz en dat ben ik een beetje zat. En ik denk mijn man ook! haha Maar gemiddeld duurt het ook een jaar om zwanger te worden toch? hadden we gewoon heel veel mazzel bij de eerst Maar snap je gevoel wel zou ik ook hebben als het nu langer duurt.