Hoi, Ik heb als het goed is 3 april mijn NOD (cyclus een beetje door de war na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in aug 2015) Heb vandaag met de Kruidvat 2v5 getest deze was negatief.. Is het slim om morgen gewoon weer te testen? Of echt wachten tot 3 april.. Ik snap trouwens ook niet echt hoe die DPO dagen werken en heb sinds deze maand pas met ovulatie testen gewerkt, maar ik teste met deze 4 dagen achter elkaar positief.. Wanneer was dan mijn eisprong en hoe bereken ik dan mijn DPO? Sorry beetje veel vragen hoop dat iemand mij een beetje duidelijkheid kan geven.. Liefs
Hoi Rayna Dpo zijn days past ovulation. Als je ovulatie test positief is dan springt je ei binnen 24/48 uur ongeveer. Zondag is je nod dus dan ben je wel een beetje vroeg met testen 😉 Paar daagjes wachten en nog een keer proberen!
Je eisprong vindt tussen 24 - 48 uur plaats na het begin van je LH-piek, dus na de eerste positieve ovulatietest. Ik zelf hou altijd 2 dagen na de 1e positieve ovulatietest aan, voor mijn eisprong. Ik temperatuur niet dus ik weet het niet 100% zeker.
Het veiligste is altijd 1 of 2 dagen na NOD te testen.. zelfs dan testen sommige vrouwen neg en pAS achteraf pos
alleen als ze de NOD eigenlijk niet helemaal precies weten normaal moet met 14dpo echt wel een positieve test zijn.
Hoi allemaal Bedankt voor de antwoorden, heb de testen helaas weggegooid dus kan geen foto maken.. Ik heb van 20 tm 23 maart positief getest dus 3 dagen geen 4 sorry. Net weer getest met de gevoelige test van zwanger en kids maar ook deze was negatief.. Ga dus toch maar wachten tot zondag en pas vanaf dan weer testen omdat ik dus niet precies weet wanneer mn NOD is.. Groetjes
Bij Vorige zwangerschappen trouwens had ik 4 dagen voor mn NOD knallende testen.. Maar ja toen wist ik ook precies wanneer ik ongesteld moest worden.. Heb wel al krampen en gevoelige borsten maar ja dat kan ook van een menstruatie zijn alhoewel ik meestal pas 1 of 2 dagen voordat ik daadwerkelijk ongesteld word last heb van kramp en gevoelige borsten.. Het is dus echt afwachten and it's killing me!!
Hallo dames Vandaag ultra gevoelige test uitgevoerd van zwanger en Kids helaas neg Gister 2 ovulatietesten gedaan allebei heel erg positief maar kan ik gister me ei hebben gehad en word ik dan zaterdag wel ongi zit nu 3 dagen voor nod
Hallo lieve dames Vandaag 3 dagen voor nod heb ik een zwangerschapstest gedaan van ultra gevoelige test van zwanger en Kids helaas neg Maar nu kom het ik heb gister tot 2 x toe een knaller van ovulatietest gehad dus onzekerheid slaat wat toe is er iemand hier bekend mee? Hopelijk krijg ik antwoord
Hoi dolfijntje. Als je ovulatietesten positief waren tussen 20 en 23 maart dan is je nog op z'n vroeg 7 april uitgaande van 14 dagen na dpo. Als je een korte lf hebt kan dit natuurlijk eerder. Ik zou nog tot volgende week wachten met testen, maar als je nu een positieve ovulatietest hebt kun je voor de zekerheid gaan klussen. Misschien een late eisprong!