Vraagje over bed ophogen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaatje85, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik stelde de thuiszorg ook een extra matras voor, maar hier mag dat dus niet helaas. Dan maar proberen met klossen of bierkratjes.

2. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook een probleem wat bed verhogen betreft. Wij hebben een waterbed. Dat kan dus met geen mogelijkheid verhoogd worden!! Heb de vorige keer al geprobeerd een matras er op te leggen, maar dat gaat niet. Zodra je op het rand van het bed wil gaan zitten schuift het gewoon weg!! Dus hadden we toen een éénpersoons bed op klossen op de kamer erbij gezet. Maar dat bed hebben we niet meer. Dus hier nog geen idee wat te doen. Ik wacht in juni de intake van de kraam wel af. Misschien hebben hun een idee.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga maandag even kijken of ik 4 lege kratten bier kan scoren bij de AH

@Jesjuh, als het goed is kan je via de thuiszorgwinkel ofzo een bed regelen die je dan kan lenen

4. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hmm, ik ben ook erg benieuwd.
    Ik heb niet hetzelfde bed, maar wel een van de ikea, met achterwand. Dus niet met perse vier poten.
    Kan deze inprincipe wel op klossen, of kan ik beter kratjes lenen?
    Kan dat vaak, kratjes lenen tegen statiegeld bij de supermarkt?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij zijn klossen echt voor onder poten.
    Paar jaar geleden kon het hier in het dorp wel, kratjes tegen statiegeld.Hoop dat dat nog kan. Anders toch maar 4 volle kratten kopen en de flesjes laten leegdrinken :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou nog even laten weten of het gelukt is.

Heb gister bij de AH 4 lege kratten meegenomen en deze onder het bed geschoven. Staat erg stevig. Moeten vandaag de lattenbodem nog even op zijn hoogste stand zetten en komen dan eigenlijk nog 10 cm te kort maar ja dat is dan niet anders.
    Mocht de kraam echt moeilijk gaan doen slepen we wel een extra matras naar beneden.

Deel Deze Pagina