Kan iemand helpen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabjee19, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabjee19

sabjee19 Nieuw lid

31 mei 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 sabjee19, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2011
    Ik ben een meisje van 19 jaar, ik raakte zwanger op mijn 18de.. Op dit moment ben ik 23 weken zwanger van een dochtertje, ik woon nog bij mijn moeder maar ik zit een beetje in de knoop.. Ik heb geen werk, ben bezig met een uitkering alleen dat schiet allemaal niet zo op, in het begin werd ik van hier naar daar gestuurd en na 2 maanden is er nog niks geregeld.. zijn er misschien meiden die in de zelfde situatie hebben gezeten.. geen werk geen geld etc.. en weet misshien iemand waar ik rechten op heb, weet echt niet meer wat ik moet doen...

groetjes xx

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Welke uitkering heb je aangevraagd?
    Waarschijnlijk krijg je eerst een zwangerschapsuitkering. Maar je moet er echt zelf achteraan bellen enzo want ze laten je daar gewoon zonder geld zitten hoor.
    Als ik jou was zou ik vandaag even bellen om te vragen hoe het ervoor staat.

3. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    Aller eerst gefeliciteerrd met je zwangerschap! leuk een kleine meid straks! lekker genieten van je zwangerschap!

weet niet of het bij julie gemeente kan maar hier bij de gemeente kun je geld aan vragen voor bv. de inrichting van een babykamer en belangrijkste levens dingen die je nodig hebt voor een baby je kunt het altijd eens informeren

een een uitkering ja dat is niet zo heel erg makelijk gewoon iedere keer naar het uwv gaan en bellen met hun.

het kan ook zijn dat ze moeilijk gaan doen omdat je ouders tot je 21ste verandwoordelijk voor je zijn ook finaciaal.

hopelijk schiet het allemaal een beetje op!

Deel Deze Pagina