geluid van angelsound naar computer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leeuw86, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vandaag de angelsound binnengekregen en natuurlijk even geprobeerd, volgensmij heb ik het hartje gehoord!:D

maar hoe zet ik het geluid op de computer?
    ik wil het jullie graag laten horen om te weten of dit echt de hartslag is van het kindje

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hmm snap nu hoe ik het moet doen geloof ik, zal het hier zo plaatsen (als het lukt)

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb ook met de Angelsound de kleine met 10 weken precies gehoord.
    ALs je twijfelt over wiens hartslag je hoort, ga eerst even 2 minuutjes liggen, zodat je hartslag wat langzamer wordt.
    Zet dan de Angelsound op je buik en als je een hartslag hoort kun je tegelijkertijd zachtjes in je hals voelen naar je eigen hartslag. Als deze gelijk voelt met het geluid is het je eigen hartslag.
    Je weet het helemaal zeker dat het de kleine is, als je een 'locomotief' geluid hoort:D.

Succes met het zoeken.
    Als je een keer de kleine niet hoort, leg de Angelsound dan weg. Anders maak je jezelf onnodig ongerust.

Veel plezier van je aankoop!
    En nog gefeliciteerd met de zwangerschap!

Groetjes Claire

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    het is idd mijn eigen hartslag;) jammer maar het is natuurlijk ook nog erg vroeg.

probeer het over een aantal dagen nog eens

5. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Jeetje, ik ben al 17 weekjes zwanger en hoor het hartje maar niet met de angel sound:( Wel te gek dat jullie het al horen normaal zeggen ze vanaf een zwangerschap van 12 weekjes en verder kun je het hartje zelf pas gaan horen.

6. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    @leeuw86 Sorry zie je berichtje net staan dat het je eigen hartslag was;) Nog even geduld dan he meid.

7. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, hier ben ik nog even!
    Waarschijnlijk overbodig om nog even te melden, maar gebruik wel de gel, water of babyolie bijvoorbeeld. Het werkt het beste als het geluid wordt geleid.
    Probeer de Angelsound net iets boven je schaambeen. Daar hoorde ik de kleine met 10 weken. Het is even oefenen, want je hoort ook je darmen en ander lawaai (hoest niet met het geluid op je oren;)), maar weet zeker dat je de kleine zult gaan horen.

Veel luisterplezier!

Groetjes Claire

8. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik gebruik idd ook iets van massageolie of baby olie
    maar weet wel!!dat als je nog zo vroeg bent....gebruik m zo weinig mogenlijk!
    ik gebruikte m ook en ook bij mn eerste,maar zowel de VK als de echografist waarschuwde dat t niet slim is aangezien t slecht is zo vroeg.
    ze zeggen dat de foetus te warm kan worden (net zoals een magnetron,de stralingen)
    zeker de eerste 13 weken is t totaal niet goed.omdat dan nog alles zicht ontwikkeld in en aan t lichaam van de foetus.

t is maar een tip

9. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    toen ik de angelsound had aangeschaft kon ik zelf de hartslag ook niet vinden.
    heb gewacht tot ik naar de vk ging en toen zij eenmaal de plek had gevonden ben ik daar ook gaan luisteren en ja hoor, gevonden.
    het is en blijft een heel appart en geweldig geluid om te horen, het is net een galoperend paard.
    maar het kan zijn dat je in het begin van je zwangerschap het hartje niet kan vinden dat komt omdat de baby nog zo klein is en alle kanten op gaat dus na mate je verder zwanger bent hoe eerder je het hartje vind.
    succes en geniet ervan:D

Deel Deze Pagina