Aangezien wij onze huidige keuken gaan uitbouwen moeten wij een nieuwe keuken uitzoeken. Ik ben erg benieuwd bij welke keukenleveranciers mensen goede (of juist hele slechte!) ervaringen hebben?
Wij hebben het bij een plaatselijke keukenboer gedaan, werk is prima, maar de levering laat te wensen over, we zitten nu al een 1/2 jaar in de troep.
Ga NIET naar de keukenconcurrent! Die zeggen wel dat ze zo goedkoop zijn maar wat ze doen is je eerst voorschotelen dat de keuken die jij wilt bijvoorbeeld 10.000 euro kost, dan lopen ze ff weg en komen terug met een nieuwe prijs die veeeeel lager is. Zodat jij denkt dat je een goede deal hebt. Dan strooien ze nog met gratis dit en gratis dat.....maar over service en garantie hebben ze het niet! Wij hebben onze keuken bij grando in Hoorn gekocht en heb daar erg goede ervaring mee tot nu toe. Alles gebuerde zoals afgesproken en we kwamen niet voor verassingen te staan Ook over de prijs viel nog te kletsen, maar dat kan denk ik overal wel. Ook niet onbelangrijk; 5 jaar totale garantie, dus niet alleen op apparatuur maar ook op deuren, planken, montage, etc. En niet te vergeten ze hadden de keuken die wij wilden! Want dat is natuurlijk nog het belangrijkste, dat je uiteindelijk die keuken hebt die je ook wilde. Succes en veel plezier met uitzoeken.
Ja idd ga niet naar de keukenconcurrent ! Zijn echt oplichters daar, je kan echt heel veel met de prijs zakken.
Afdingen kan altijd en overal als je iets groots koopt, maar onthou 1 ding: Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn! Dus net zoals seats 'n sofa's slecht bekend staan, staan al die enorme prijsknallende keukenboeren ook niet echt goed bekend. Gewoon de plaatselijke keukenverkoper of de IKEA.
Voor ons nieuwe huis gaan we (vermoedelijk) ook gewoon naar Ikea. Geen hijgerige keukenverkopertjes enzo, en gewoon een 'eerlijke' prijs. En 'gratis' bestaat niet, of je betaalt te veel voor de rest of de service is bagger. Service van Ikea is ook goed, een vriendin van mij heeft al 10 jaar een keuken van Ikea en 10 jaar lang waterkoker op de zelfde plek. Vond deurtje niet leuk, uiteindelijk heeft ze voor de hele keuken nieuwe deuren gekregen. Nu was er iets mis met een van die deurtjes, weer dat soort net uit het assortiment en krijgt ze weer nieuwe. Dat het stuk gaat is niet leuk maar het is wel keurig opgelost. We zijn pasgeleden bij Kvik geweest, iets duurder dan Ikea maar wel heel mooi spul. Ook wel een 'relaxte' winkel, niet meteen drie man op je nek... @ TS, heb je al een idee van wat je wil?
Ook hier alleen maar goeds over Ikea keukens. Ik had vorig jaar in oktober mijn eerste Ikea keuken gekocht en was er dolgelukkig mee. Toen ben ik veel sneller dan verwacht zwanger geraakt en daardoor moesten we verhuizen naar een grotere woning. Maar ik baalde zo van de keuken die in de nieuwe woning zat, dat ik nu dus al mijn tweede Ikea keuken gekocht heb. Hij wordt op dit moment door mijn schoonvader geplaatst Mocht je trouwens geen handige man/vader/kennis hebben, dan kan je de keuken ook door Ikea laten installeren. Dat kost een aardige duit extra maar is in de meeste gevallen nog steeds goedkoper dan de plaatselijke keukenboer.
Wij hebben een keuken bij Bruijnzeel gehaald, maar van het merk Sachsen, prima keuken, levering, plaatsing, alles prima. En inderdaad de keukenconcurrent hard voorbij lopen. Onze buren hebben een keuken van de keukenconcurrent, ze hadden dingen verkeerd opgemeten, het aanrecht paste niet, ze hebben een stuk uit de muur gebeukt, ze kregen het verkeerde gasstel etc. Ze moesten tig keer terugkomen. Nu zijn ze verhuisd en bij de nieuwe bewoners laat dus gewoon de coating van de kastjes rond de oven los, die is dus gewoon niet tegen hitte bestendigd .
Hey mooi dat wit, lekker strak Hoe veel kastjes heb je eigenlijk en is dat genoeg? Hebben we hier nl. steeds discussie over... Oh ja, het scheelt natuurlijk als je een regio erbij noemt... Mijn ouders hebben hun keuken door Wooning laten zetten, vrij bekend rond Rotterdam. Zijn ze erg blij mee...
ja we houden heel erg van strak ahahhahaah maare 3 boven kasten 1 boven de koelkast en 1 in de hoek met planken en een carousel voor alle pannen en 1 goodsteen kastje meer niet dus best weinig maar we hadden geen plek meer
Wij hebben een keuken gekocht bij de keuken kampioen.. Hij wordt begin september geleverd... Dus hoop dat ik hier strask wat positiefs kan vertellen
ikea is volgens mij ook goed (en goedkoop) en ze hebben weer een bedrijf dat komt inbouwen... in omgeving den haag doet mijn oom de inbouwing (tenminste de mensen van zijn bedrijf )