Je hebt toch het volste recht om er zo mee bezig te zijn! Is toch ook superspannend! Ik word er soms niet goed van dat men maar tegen me zegt dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn. Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed, dat is toch reuzenormaal?! Is toch heerlijk, alvast mijmeren. Net als wanneer je verliefd bent, dan droom je er toch ook continu van....tot het moment eindelijk daar is! Tja, en ik heb natuurlijk ook al een paar teleurstellingen achter de rug, maar ben er dan alweer gauw overheen, want.......nieuwe ronde nieuwe kansen! Succes allemaal en lekker blijven zwijmelen......
Fijn dat jij er ook zo over denkt! Goh, ik zie dat onze cyclusjes enigszins gelijk lopen. Ik kan hopelijk rond 8 a 10 oktober gaan testen. Heb jij het gevoel dat het bij jou deze keer raak is? Succes!
Hé! Dat had ik nog niet gezien... Ik ga na 8 oktober testen (als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste). Mijn langste cycus tot nu toe is 27 dagen en ik wil sowieso wachten tot ik daar voorbij ben. Ik heb mezelf namelijk ernstig voorgenomen dat ik alleen maar een positieve testuitslag wil zien en wacht dus net zo lang tot ik het eigenlijk wel weet. Ik durf niet zo goed te denken dat het raak is... Vorige maand dacht ik van alles te voelen en was het loos alarm. Neem me nu voor om vooral heel rustig af te wachten. Groetjes, Esther Leuk plaatje trouwens, die kuikens!
Gelijk heb je hoor. Ik ben ook heerlijk aan het zwijmelen. Moet natuurlijk geen obsesie worden. Maar voor de rest gewoon lekker genieten.
Haai Konijn! Ja joh, dat denk ik dus ook. Je voelt ook bijna elke keer wel iets en dan ga je je aan dat 'iets' vasthouden en dan hoop je en hoop je maar. Dan is de teleurstelling ook groot als het niet zo is. Heel herkenbaar. Ik hoor hier een hoop meiden over ovulatietesten, maar ik denk dat ik deze maar achterwege ga laten, want ik voel mijn eisprong weer erg duidelijk sinds een poosje. Ik geloof er ook heilig in dat het toch wel komt wanneer het wil komen. (kindje dan) Je hoort ook wel vaak genoeg verhalen van mensen die niet eens zo in de gaten houden wanneer ze vruchtbaar zijn en hun lukt het toch ook! Geduld is een schone zaak! (maar ik wil wel nú zwanger zijn, hihi!) Mijn cyclus is ongeveer 27 dagen. Ik hou het al een jaar bij, maar ben pas sinds ongeveer 4 maanden bezig met zwanger raken. Ik ben sinds vorig jaar april gestopt met de pil ( die heb ik maar een half jaar geslikt af en aan (ik houd niet van anticonceptie, maar soms moet je wat)en mijn cyclus was daarna dan ook niet superregelmatig. Kortste was 25 en langste 29. Inmiddels is ie aardig regelmatig en wat ik al zei, ik voel mijn eisprong duidelijk aankomen. Ik denk dat ik best in harmonie ben met mijn lichaam en weet de veranderingen ook goed te herkennen. Wat jij zegt is ook mijn visie, gewoon wachten met testen totdat je het eigenlijk wel weet, ook al duurt wachten soms zo lang. Liefs
Hihi, je hebt helemaal gelijk hoor, lekker over dromen en fantaseren. Het is ook iets om naar toe te leven. Als het in 1 keer raak was geweest had ik allang een ukkie hier en nu kan ik me nog verheugen op mn zwangerschap! (elk nadeel heb z'n voordeel ) Ik ben sinds een paar maanden wel heel bewust op mn cyclus gaan letten (en hou sinds dien de rondes bij) en nu ook ovutesten want zo makkelijk vanzelf gaat het niet. Vanaf vorige jaar zomer hadden we zoiets van laat maar komen, maar nog niets. Sinds juni ben ik hier en ik geniet ervan om er lekker mee bezig te zijn. Soort voorpret... Heel gek. Soms baal ik ook wel even als het niet is gelukt, maar dan denk ik snel weer volgende keer beter! Ik wens jullie heel veel zwanger-worden plezier en geluk! En voor straks een mooie bolle buik en een gezond kindje!
Hoi Go4baby! Ja joh, het feit dat ik me (vandaag voor het eerst) heb aangemeld op deze site is voor mij juist ook een stap in de richting van voorpret. Ik denk dat ik er nu gewoon echt klaar voor ben. Eerst was ik erg voorzichtig met het spreken over een gewenst kindje, maar nu krijgt iedereen het gewoon te horen! Is toch juist fijn, en niet om je voor te schamen. Voelt als een bevrijding. (klinkt wat zwaar misschien, maar zo voelt het echt. Nu mag het! HoiHoi) Jij ook veel geluk en plezier! Silvana
/hoihoi! Ik ben het helemaal met je eens hoor! Bij mij zegt ook mijn acupuncturist steeds; je moet er niet teveel mee bezig zijn! Tsja, hoe kan je dat nou niet doen! Ik verlang al zolang naar een babytje! pfff dan is het erg moeilijk om het van je af te zetten. Dus we gaan vrolijk door! groetjes!
Ha meiden! nee hoor gaat niet zomaar er niet mee bezig zijn! ha dat is idd makkelijker gezegd als gedaan. En ik vond het ook heerlijk om er al lang van te voren mee bezig te zijn. Zat al hier op het forum mee te lezen toen ik nog niet eens gestopt was met de pil! ha kun je nagaan! hihi Meiden geniet er gewoon van! Das het beste en iedereen gaat er mee om op zijn eigen manier! Heel veel succes en vooral plezier ermee!
ik ben het ook met iedereen eens.. mijn gezwijmel duurt nu al wel 1 jaar, maar we gaan nu voor de 2e ronde en dit kan je niet zo makkelijk van je afzetten..omdat je het zo graag wilt maar ik denk dat elke vrouw er wel last van heeft.. succes iedereen!