vraagje over beginnen met bijvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door poekie01, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Hoi hoi :D ,

Maandag is ons zoontje alweer 6 maanden! Wat gaat het toch snel. Nu wil ik gaan beginnen met bijvoeding. Ik merk nu al dat ie mee zit te smakken als wij zitten te eten en het ook echt uit de mond kijkt. Kan ik dan al beginnen met een fruithapje?
    De Rapley methode lijkt me ook wel goed. Heb het boek van borst tot boterham besteld, heb daar goede verhalen over gehoord. Hoop dat ik het morgen in huis heb.
    Zijn er ook moeders die Rapley en fruit/ groentehapjes combineren? Of is dit juist niet de bedoeling. Blijf voorlopig wel BV geven ,wilde eigenlijk met 6mnd afbouwen (na een moeizame start) maar kan het gewoon nog niet... ;) .

Graag hoor ik jullie ervaringen, van BV weet ik inmiddels een hoop maar dit is weer helemaal nieuw ;) .

2. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Thnx Saar, heb het gelezen en inderdaad lekker veel info en ervaringen :D

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik zou idd, even goed inlezen over Rapley, en het is zo leuk !

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik geef Louiza dagelijks een groentehap rond de middag. Ze is er dol op (meestal toch) maar fruit lust ze minder.
    Ik zit nog steeds op 5 borstvoedingen (+ tweetal 's nachts) dus echt vervangen doen fruit en groente voorlopig nog niet.

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Meestal met 9-10 maanden merk je pas een kentering. En tot een jaar mag de melk hoofdvoeding zijn, na een jaar wordt melk bijvoeding.

Deel Deze Pagina