Ijzergeur en zorgen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Prissie1983, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Ik heb nooit geweten dat een mens zich soms zo druk kan maken ergens om :)
    Hormonen zullen we maar weer zeggen....
    Altijd als ik ongesteld moe(s)t worden rook ik heel sterk een ijzergeur, kon ik de klok erop gelijk zetten dat ik dan binnen een dag ongesteld werd.
    Nu ruik ik al heel de dag weer die ijzergeur en ik zit ik me onwijs zorgen te maken dat ik straks ineens ongesteld word.
    Zoiezo zit ik helemaal niet op de roze wolk en ik heb ook bijna nergens last van.
    Althans, wel van allerlei "rare"dingetjes, maar dan weer niet het gebruikelijke moe zijn en misselijk.
    Ik heb alleen wat last van mn onderrug, mn maag en mn buik, die trekt van binnen, van achter mn navel ongeveer en ik heb ook nu al een buikje doordat mn darmen vol lucht zitten en erg rommelen.
    Ik heb een spastische darm, dus dat wil wel :confused:
    Voorgevel voelt wel nog steeds alsof pamela bij me is komen wonen, maar toch....
    Zijn er meer die last hebben van die ijzergeur/smaak en verder geen echte symptomen?
    Ik weet dat er misschien al een miljoen topics over geopent zijn over dat laatste, maar zoals ik al zei... waar een mens zich ineens al wel niet druk over kan maken he? :(

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik had dat ook heel de zwangerschap..als ik koffie drok leek het wel of ik ijzer in mijn mond had :cry: ik zou me er proberen niet te druk over te maken.je lichaam ondergaat nu zoveel veranderingen dat niets meer zo is als voorheen ;)
    ook dat rommelen in de buik heb ik de eerste weken ook gehad..
    succes en geniet van je zwangerschap....

3. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Ik doe mn best :)
    Net rondgesnuffelt voor een verloskundigen en er eentje gevonden waar ik me al goed bij voel alleen al bij het zien van de website, dus daar ga ik morgen maar eens heen bellen...
    Verder aangemeld voor moeders voor moeders en morgen de huisarts ook maar even bellen, de babywalz aangevraagd en hopelijk als ik daar in zit te bladeren dat het een beetje door gaat dringen.
    Bedankt voor je antwoord, geeft een beetje geruststelling dat iemand anders daar ook last van heeft :p

4. Iwish

Iwish Niet meer actief

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voelde de eerste weken ook helemaal niks. Ja ongi pijn. Dus ik was ook steeds bang dat ik ongi zou worden. Maar dat schijnt er gewoon bij te horen. Het is het oprekken van je baarmoeder. Ik kreeg pas vanaf week 6 klachten als misselijkheid en vermoeidheid. Nu gaat het langzaam weer iets beter voor mijn gevoel.

Veel succes!

Liefs,
    Iwish

5. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    Hoi Prissie

gefeliciteerd met je zwangerschap.
    en maak je maar geen zorgen dat je nu nog geen symptonen hebt, ik had dat namelijk ook niet, helemaal nix ( behalve wat baarmoederkrampjes tot de 6e week, toen kreeg ik overal last van, misselijk, zuur, heel erg moe, puistjes !noem maar op.
    wees maar blij dat je ze nu nog niet hebt!
    en als je geluk hebt blijven de symtonen groot een deels weg!
    geniet er maar van!
    veel liefs.

6. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    hahaha bedankt dames!
    Ik ga er geloof ik erg van genieten dat ik nog niks voel als ik het zo hoor...
    Van een collega heb ik een stapel zwangerschapstijdschriften gekregen, dus ik ga lekker op de bank wegzwijmelen straks :p

Deel Deze Pagina