Goedemorgen Verloskundige, Ook ik heb een vraag, mijn cyclus is 8 maanden lang rond de 38 dagen geweest, de negende maand was deze 30 dagen en die maand daarna raakte ik zwanger! ( ben 20 kilo afgevallen dit jaar) maar hoe kan ik nu weten hoever ik ben? heb de 12e getest en deze was licht positief.. het kan nu ook zo zijn dat ik nog maar 3 weken en een paar dagen ben?? waarom ik deze vraag stel is omdat ik al eerdere miskramen heb gehad en ik deze keer pas een echo wil rond de 7 weken zodat ik zeker weet dat het hartje moet kloppen..en niet dat ik weer in onzekerheid zit van zal het wel of niet.. maar als mijn cyclus deze keer ook iets langer is kan het dan zijn dat ik iets minder ver zwanger ben.. alvast heel erg bedankt voor u antwoord!
Hoi lana, Ja dat is heel begrijpelijk! maar inderdaad hoe ver ben je...... Ga van het kortste uit, reken de 12e als 4 wkn en maak je eerste afspraak over 3 wkn dan zit je altijd goed! En dan kan het nog een verrassing zijn als je verder blijkt te zijn en de kleine al lekker aan het bewegen is! Imke