Hoi, Ik heb even jullie hulp nodig. Vandaag hebben we gehoord dat we een dochter krijgen . Op tv hoorde ik een naam die ik helemaal geweldig vind. Dit is Nadine (uitspreken als Needien) Als jullie deze naam lezen denken jullie dat ze haar naam altijd zou moeten spellen? Je spreek hem op zijn engels uit. Nancy zeg je bijv ook met een E. Wat vinden jullie? Als ik Nadine met een E schrijf, dus Nedine vind ik niet mooi staan. Help en ik vind die naam zo mooi... Graag jullie mening! Mariska
ik zou idd nedine schrijven... ennuh ikke vind het juist wel staan! weer net iets aparter dan nadine... want dat zou ik ook uitspreken zoals ik het schrijf!
Ik vindt Nadine een hele mooie en lieve naam, mijn oudste heet Melvyn en daar moet ik ook vaak bij zeggen dat het met een Y is in plaats van met een I. Maar ik denk zelf dat mensen de naam Nadine wel goed zullen spellen, dus zo vaak zal je het niet hoeven te zeggen hoe het geschreven moet. Ik zou gewoon lekker die naam doen dus!! Liefs Wendy
Ik moet mijn naam altijd spellen...... Erg vervelend, Maar Nadine is wel logisch dat je het zo spelt, dus je kunt gewoon Nadine houden. Maar.....net als anniek : ... Nedine vind ik erg leuk en orgineel,
Volgens mij is dit een veel voorkomend probleem met veel "nieuwerwetse" namen. Veel zijn engelstalig, of gewoon afwijkend gespeld.
Hahaha ik heet Nandine Maar denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen Nadine niet automatisch als Needien gaan uitspreken. Groetjes Nandine
Hmm, moet zeggen dat ik die versi eook ale wat vind, mooie tussen weg. Maar mesensen kunnen ook wennen aan de uitspraak, na 1, 2 keer weten ze het dan ook wel. Heb namelijk zelf een nicht die Caroline heet. Niet de Nederlandse uitspraak maar de Engelse (Care-o-lein) Veel succes met het kiezen.
Ik vind Nadine op deze manier erg mooi. Alleen heb je wel het risico inderdaad dat mensen het op zijn nederlands gaan uitspreken. Dan moet je mensen gaan verbeteren en zo... Hele mooie naam! Goede keus!
Dames, Bedankt voor jullie reactie. Het wordt zeker Nadine of Naedine. We gaan morgen op vakantie en als we terug komen, hebben we een besluit genomen. Maar het wordt een van de mogelijkheden... Nogmaals bedankt voor jullie reactie. x mariska
Sorry, maar als ik Nadine lees, lees ik Nadine en niet Needien.... Ben ik daar de enige in... Vind Naedine idd dan meer spreken.