Voel me echt verrot de laatste tijd Wil me bed niet eens uit, Heb nergens zin in,zit de heledag in me pyama en me kind ook. Ja niet dat er iets te doen valt met deze rot weer! KORTOM DE MUREN KOMEN OP ME AF! en reageer het op me man! wie herkent dit ook?
ik herken het niet maar waarom ga je niet een lekker stukje wandelen met de kleine?? zal je goed doen en van regen smelt je volgens mij niet hoor
De Januari blues? Ik voel me nu ook wat minder en wacht met smart op de lente. Probeer wel actief te blijven, maar dat gaat de ene dag beter als de andere dag. Of is er meer aan de hand in huize Celia?
Oh ik heb dat ook maanden gehad dat gevoel... Al hees ik mezelf wel altijd uit bed en kleedde mezelf en de kleine wel aan... Maar sinds ik aan het sporten ben (wii ) iedere dag een half uur of langer voel ik me een stuk beter! Dus meid: kom in beweging! Ga naar buiten, frisse neus halen etc. daar knap je vast van op!
het wordt tijd voor lekker weer lekker zonnetje in plaats van al dat stomme regen en somber weer.. merk ook dat ik moelijk uit me bed kan komen halfe wege de dag instort gelukkig heb ik nog 2 weken verlof hoop dat het daarna wel wat beter gaat anders wordt het dubbel zo zwaar..
ja hier ook 1 en heb tentamenweek, dus kan het helemaal niet gebruiken.. Merk ook dat ik te weinig buiten kom nu en daar knap ik altijd heel erg van op maarja in de regen ga je niet een lange wandeling maken...
Ja winterdipje misschien? Heb ik ook altijd maar ik moet op vrije dagen mijn (en zoontjes) pyama voor 10.00 uit hebben. En we gaan 's ochtends en s' middags minimaal een half uurtje de deur uit. Dat scheelt al een hoop maar het liefst zou ik ook de heledag in pyama binnen zitten. Terwijl ik de rest van het jaar toch een behoorlijk actief en fit persoon ben. Bij mij is het altijd januari/februari en in maart gaat het weer voorbij.
sowieso elke dag proberen er op uit te gaan. al is het maar een half uur een boodschap of een stukje wandelen. van binnen zitten wordt je alleen maar duffer
tis echt een winterdipje. De zon mag van mij ook wel komen. Probeer zoals mn voorgangers al zeiden elke dag even naar buiten te gaan. Beetje wandelen met de kleine tussen de buien door en anders een regenjas aan.
klinkt niet goed.. Ik ga iets heel onaardigs doen.. maar het is goed bedoeld; Kom met die kont van de bakn af! Ga douchen! Kleed je aan! Maak je op! En ga naar buiten..
Zeker weten een winterdip! Ik heb het ook alleen dan veeeel erger, bij mij is het geen winterdip meer Maar het is echt zo, je moet jezelf aankleden en je kindje, hoe moeilijk soms ook en even naar buiten gaan. Dat werkt echt namelijk en zeker zoals vandaag als het zonnetje schijnt.
Ik had dat vorig jaar oktober maar bij mij was het een te snel werkende schildklier.Dankzij medicijnen heb ik nu weer overal zin in!
Bah, hier hetzelfde. Gewoon futloos, 's avonds na het eten heb ik gewoon zin om naar bed te gaan... tis toch donker buiten! Kan niet wachten tot het weer langer licht is buiten en ik weer heerlijk in de achtertuin kan zitten met een bakje koffie!! Maar zo futloos overdag laat ik express niet gebeuren! Zet gelijk de radio aan als ik beneden ben, ga lekker koffie zetten, dan naar boven en de kleine in bad doen en aankleden, dan lekker mezelf opmaken en aankleden en dan zien we wel na het ontbijt wat de dag ons brengt. Ik probeer er in ieder geval altijd even uit te gaan, al is het maar de eendjes voeren! Als ik de lach van mijn meisje dan zie, dan vergeet ik mijn futloze gevoel gauw weer