heel onzeker langdurig bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by boni, Feb 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Goedemiddag verloskundige(n)
    Ik wordt helemaal gek van mijn lijf. En ben zo bang dat er iets mis is met mijn lichaam.

9dec miskraam met 10 weken (opgewekt met cytotec)
    26 januari 1ste menstruatiedag. Tot 9 februari
    Dan vanaf 9 januari tot vandaag aan toe elke dag licht bloedverlies
    Net geen menstruatie maar gewoon heldere strepen bloed als ik veeg.

Onze kinderwens is groot en ik ben zo bang dat er iets kapot is vanbinnen :'(. 15 dec heb ik de laatste controle gehad bij de gynaecoloog en alles bleek schoon te zijn. 1 eierstok ook ok (ik heb maar 1 eierstok meer).

Zoveel vragen door mijn hoofd. Is dit normaal? Of juist een heel slecht teken? Kun je wel een eisprong hebben als je zo elke dag bloed?

Alvast mijn dank :)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Boni,

vervelend dat je lijf je zo onzeker maakt. Ik snap je wel hoor. Het is op zich helemaal niet vreemd hoor dat je cycli ma een miskraam even wat anders zijn dan anders. Het zou kunnen dat als je weer een keer goed ongesteld wordt, het bloedverlies daarna wel ophoudt. Je lijf kan gewoon echt even nodig hebben om zichzelf weer te restten. Het is maar de natuur natuurlijk... Maar je bent zuinig op je lijf omdat je nog maar één eierstok hebt en kinderwens, begrijpelijk.
    Mijn inziens kun je wel een eisprong hebben als je bloed verliest. Het ligt alleen aan de reden van het bloedverlies en dat kan ik je dus niet honderd procent vertellen.
    Ik denk bij je verhaal niet meteen aan beschadigingen in je baarmoeder hoor, maar ik denk dat het voor je gemoed wel verstandig is eens met de gyn te bellen. Daar zijn ze voor hè. Ze moeten ook nazorg leveren als je dat nodig hebt.

Groetjes BRigitte

3. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hartelijk dank, dat het al "niet vreemd" klinkt voor u geeft mij al rust :) Ik ga kijken om ook contact te maken met de gyn. Maar nogmaals dank voor uw antwoord! lieve groet Boni

Share This Page