Vraagje over bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moni, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hallo,
    Ik ben vanaf Augustus gestopt met de pil. Nu heb ik elke cyclus last van bloedverlies. Het begint al meteen na het stoppen van mijn ongesteldheid. De ene dag niet en dan bijvoorbeeld weer een aantal dagen wel. Soms is het roze bloed en dan is het bruin bloed. Het is ook maar iedere keer een beetje. Heel vreemd.
    Ik gebruik ovulatietesten en deze hebben wel aangegeven dat ik 28 December een eisprong heb gehad. (mijn vriend en ik hebben natuurlijk wel geklust tijdends deze periode ;) )Ik vraag me af of iemand dit herkent of als iemand mij advies kan geven. Want ik wil heel graag zwanger worden.
    Groetjes Moni
     
  2. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Kan het niet gewoon nog wat oud bloed van je ongi zijn? Dat lees en hoor je wel vaker......

    Liefs,
    Mar
     
  3. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ik zou het niet weten, maar het lijkt mij ook oudbloed van je ongesteld heid, zou je anders de huisarts niet ff bellen, dan weet je het zeker
     
  4. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden, ik hoop dat het oud bloed is. Ik ga het de volgende cyclus bijhouden en als dit dan nog is, ga ik naar de huisarts.
    Groetjes
     
  5. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ik heb een paar keer tijdens/ na een eisprong bloedverlies gehad, maar ook niet elke cyclus. kan het daar niet mee te maken hebben?
     
  6. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0

    Nee, ik denk het niet want ik heb het ook een paar dagen voor de eisprong.
     

Deel Deze Pagina