hoi meiden even een vraagje. weet iemand wat de baarmoederstand is bij het begin van een zwangerschap? het lijkt er nl op dat mijn baarmoeder nog iets meer omhoog is gegaan. wie weet daar iets meer over? liefs irisje
Je kunt niets aflezen aan je baarmoederstand. Deze zal hard en gesloten zijn. De baarmoeder neemt ongeacht bevruchting dezelfde vorm terug aan na de eisprong.
Ik zou maar niet te diep lopen wroeten als je pril zwanger bent dames En je kan idd net als symptomen niks wijzer worden van je baarmoederstand of je wel of niet zwanger bent!
Geen idee waar dit over gaat!? Nog nooit gewroet van binnen naar de stand van me baarmoeder. Een tampon erin proppen was wel leuk genoeg
Ik d8 altijd dat als je zwanger was dat hij laag stond en heel hard was, maar t kan dus ook zo zijn dat hij week is ?
Zou kunnen, maar meestal hard. Van de verlos op deze site heb ik begrepen dat er geen verschil is tussen een niet zwangere baarmoedermond en een zwangere. Er zit een randje ergens waar zij of een dokter met moeite wat verschil aan kunnen voelen.