Soms als wij aan het klussen zijn dan komt onze kat spontaan op het bed springen en kijkt gezellig toe hoe wij het aan het doen zijn. Nou je snapt het al ik lig in een deuk of probeer de andere kant op te kijken of hem van het bed te duwen maar dan komt hij vaak weer spontaan terug. Of hij gaat aan ons snuffelen en rondjes lopen. Wat een giller he. doei Teddy. mischien is dit niet bestemd voor het forum zwanger worden en sorry dan.
Als wij 't' beneden bv doen, doe ik de katten ook eerst naar de bijkeuken. Hoef die pottenkijkers niet hoor. En idd voorheen dan sprong er ook wel eens eentje bij, lachen hoor!
Ja ik heb ook de deur wel eens dicht gedaan maar dan gaat hij zo zielig huilen dat kan mijn katten hart niet verdragen hoor. Hij doet het nu wel minder hoor want we hebben nu een mandje in de slaapkamer waar hij gaat liggen. Het is ook zo'n lief beest maar ja tijdens het klussen even wat anders aan ons hoofd. Doei Teddy.
Hahhahhaa.... Kennissen van ons vertelden eens dat toen zij 'bezig' waren (staand... ) ging het kleine hondje wat ze hadden opgekruld in de onderbroek van meneer liggen maffen....whahhahaa... Voor de goede orde....meneer had zijn broek en onderbroek nog rond zijn enkels hangen... Toen ie dat vertelde kwam ik dus echt niet meer bij...
Die van mij doet juist het tegenovergestelde..die legt zich ergens op een andere kamer hij maakt zich in ieder geval uit de voeten...en t is echt niet beestachtig hoe we t doen hoor groetjes liselotje
Dat eigenwijze en dat eigenzinnige is echt leuk van katten. Ik moet er wel heel erg om lachen als ik je verhaal lees want mijn kat kwam ook wel eens kijken.
Dat herken ik ook van 1 kat van ons ook (we hebben er twee)..af en toe kan ik zoo dubbel liggen om dat beest haha Ze mogen niet meer boven komen bij ons, maar is wel eens gebeurd dat ik uh..mn vriend aan het verwennen was en die kat dus echt uitgebreid zat te kijken...de hele tijd, en de manier waarop ie dan kijkt, echt lachen! haha
Katten! Geweldige beesten! Maar wij hebben ook een vogel, Lauri genaamd.......die gaat gezellig mee zitten wippen op zijn stok, en .........op hetzelfde ritme als ons....... Je raad het al..........hetgeen omhoog staat.......krimpt naar beneden......
Haha, moet toch lachen met deze verhalen. Wij hebben ook zo'n kat die niet beter weet, dan te proberen op mijn vriend zijn rug te klimmen. Echt aangenaam is dat natuurlijk niet.
uuuhhhmmm zeeeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar. wij hebben er twee. als we de deur dicht doen gaat ze zo hard zitten piepen en krabben aan de deur dat ik hem liever open laat staan. en áls we dan bezig zijn en ze komen binnen gaan ze ook echt naast je zitten KIJKEN met zo'n duffe kop. echt hilarisch! hahaha
hahahah jaaaa herkenbaar! Ik maar denken dat ik rare katten had (4 stuks) Als je net lekker bezig bent op de bank ofzo zitten ze je alle 4 aan te kijken nou echt he snel weg wezen voel me gewoon echt bekeken met die 8 groote ogen op ons gericht. Maar wat zijn ze liefffff he
Hahaha lachen joh, die beesten ! Wij duwen onze kat altijd heel subtiel met onze voeten van het bed af. En meestal voelt hij het wel aan als ie weer terug kan komen!