De kat komt gezellig even kijken.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teddie, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Soms als wij aan het klussen zijn dan komt onze kat spontaan op het bed springen en kijkt gezellig toe hoe wij het aan het doen zijn.
    Nou je snapt het al ik lig in een deuk of probeer de andere kant op te kijken of hem van het bed te duwen maar dan komt hij vaak weer spontaan terug.
    Of hij gaat aan ons snuffelen en rondjes lopen.

Wat een giller he.

doei Teddy.

mischien is dit niet bestemd voor het forum zwanger worden en sorry dan.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahah ik doe toch echt de deur dicht.. ik vind het maar niets als die katten gaan zitten kijken :D

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als wij 't' beneden bv doen, doe ik de katten ook eerst naar de bijkeuken. Hoef die pottenkijkers niet hoor. En idd voorheen dan sprong er ook wel eens eentje bij, lachen hoor!

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ja ik heb ook de deur wel eens dicht gedaan maar dan gaat hij zo zielig huilen dat kan mijn katten hart niet verdragen hoor.
    Hij doet het nu wel minder hoor want we hebben nu een mandje in de slaapkamer waar hij gaat liggen.

Het is ook zo'n lief beest maar ja tijdens het klussen even wat anders aan ons hoofd.

Doei Teddy.

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hahhahhaa....
    Kennissen van ons vertelden eens dat toen zij 'bezig' waren (staand... ;) ) ging het kleine hondje wat ze hadden opgekruld in de onderbroek van meneer liggen maffen....whahhahaa...
    Voor de goede orde....meneer had zijn broek en onderbroek nog rond zijn enkels hangen... :) :)
    Toen ie dat vertelde kwam ik dus echt niet meer bij... :)

6. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Die van mij doet juist het tegenovergestelde..die legt zich ergens op een andere kamer hij maakt zich in ieder geval uit de voeten...en t is echt niet beestachtig hoe we t doen hoor :)

groetjes liselotje ;)

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hihiihhiih... :)

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    fijn he katten

9. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dat eigenwijze en dat eigenzinnige is echt leuk van katten. Ik moet er wel heel erg om lachen als ik je verhaal lees want mijn kat kwam ook wel eens kijken.

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Haha geweldig zou niet meer bijkomen

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vind al jullie verhalen super! whahaha...onze hondjes blijven mooi beneden!

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dat herken ik ook van 1 kat van ons ook (we hebben er twee)..af en toe kan ik zoo dubbel liggen om dat beest haha
    Ze mogen niet meer boven komen bij ons, maar is wel eens gebeurd dat ik uh..mn vriend aan het verwennen was en die kat dus echt uitgebreid zat te kijken...de hele tijd, en de manier waarop ie dan kijkt, echt lachen! haha

13. nadia1981dunja

nadia1981dunja Niet meer actief

Katten! Geweldige beesten!

Maar wij hebben ook een vogel, Lauri genaamd.......die gaat gezellig mee zitten wippen op zijn stok, en .........op hetzelfde ritme als ons.......

Je raad het al..........hetgeen omhoog staat.......krimpt naar beneden......

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    geweldig ik lig echt helemaal in een deuk. wat zijn beesten toch grappig.

15. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Haha, moet toch lachen met deze verhalen.
    Wij hebben ook zo'n kat die niet beter weet, dan te proberen op mijn vriend zijn rug te klimmen. Echt aangenaam is dat natuurlijk niet.

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    uuuhhhmmm zeeeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar. wij hebben er twee. als we de deur dicht doen gaat ze zo hard zitten piepen en krabben aan de deur dat ik hem liever open laat staan.

en áls we dan bezig zijn en ze komen binnen gaan ze ook echt naast je zitten KIJKEN met zo'n duffe kop. echt hilarisch! hahaha

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hahahah jaaaa herkenbaar!
    Ik maar denken dat ik rare katten had (4 stuks)
    Als je net lekker bezig bent op de bank ofzo zitten ze je alle 4 aan te kijken nou echt he snel weg wezen voel me gewoon echt bekeken met die 8 groote ogen op ons gericht.
    Maar wat zijn ze liefffff he :) :) :) :)

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hahaha lachen joh, die beesten :) ! Wij duwen onze kat altijd heel subtiel met onze voeten van het bed af. En meestal voelt hij het wel aan als ie weer terug kan komen!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou gelukkig mogen de katten bij ons de slaapkamer niet in, dus kunnen we altijd rustig ;) verder

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bij ons komen de poezen de slaapkamer niet meer op hoor! :p

Deel Deze Pagina