Hoi ik ben nieuw hier maar heb volgens mij alles al gelezen. herken zoveel.. Vraag me af of er nog andere zijn die iedere maand andere verschijnselen hebben waardoor je steeds denkt ... dit had ik eerst niet zou het nu zover zijn?? ene maand na eisprong(als ik die heb) zere borsten zere tepels, prikkelbaar krampjes en vervolgens gewoon ongi? Andere maand (nu dus) geen zere tepels of borsten wel vaak wakker snachts ,heftig dromen, ongi achtig gevoel maar met vlagen al 2 weken. Moet wel zeggen ben 15 jaar aan de pil geweest nu 2 maanden gestopt. Cyclus regelmaatig 27 dagen. mijn NOD is 16 april. Herkent iemand dit? Ben benieuwd groetjes sandra
kan zomaar zijn Sandra!! het vervelende is dat je lichaam je ook steeds behoorlijk voor de gek kan houden, ik zou zeggen doe een test over 3 dagen als je nog niet ongi bent!! succes meis, ik hoop het voor je
Hai sancho, Herken het helemaal! heb 10 jaar de pil geslikt, met een tussen periode van een jaar niet, ben altijd optijd geweest. Sinds januari ben ik gestopt. en vorige maand was ik 4 dagen overtijd. Heb ik nog nooit gehad. Marr probeerde niet te veel te hopen, helaas was het ook loos alarm. Nu voel ik weer hele andere dingen, strak gevoel in m'n onderbuik, hele zachte borsten en steeds gevoel alsof ik ong.moet worden, wat dus pas over 6 dagen is.slaap overigens ook slecht! Maar ben me er erg van bewust dat mijn lijf me ook voor de gek kan houden! Juist omdat ikk het zo graag wil. pfffffff wat een gedoe he groetjes
Hoi , Bedankt voor je reactie is zo fijn om te lezen dat er zoveel zijn met hetzelfde. Het is idd een gedoe ja. Word soms beetje moe van mezelf!!! Toch vind ik het leuk/ fijn om al die verhalen te lezen. Kunnen niet meer doen dan afwachten......helaas. Groetjes sandra
Ja vind het ook leuk om die verhalen te lezen. Ik merk alleen dat ik me wel laat beinvloeden. Dacht ik eerst bijna nergens last van te hebben...lees ik verhalen van anderen, slecht slapen etc... denk ik: jaaah dta heb ik ook. oh oh wat kan ik mezelf toch voor de gek houden ( zegt m'n hoofd, maar m'n hart reageert met....nou het zou wel kunnen hoor hahahahah) succes en sterkte met deze drie dagen nog afwachten!!!!
Volgens mij hangt het er ook van af welke pil je geslikt hebt en hoe zwaar die is. Als je, zoals ik een hele lichte hebt geslikt (Microgynon) kan die heel snel uit je lijf zijn. Mijn nichtje slikte Marvelon en die heeft nog ruim een jaar hormonen in haar lijf gehad en kon daardoor ook (achteraf gezien) niet zwanger door worden. Die pil heeft heel erg lang in haar lichaam doorgewerkt! In ieder geval gewoon afwachten en over een paar daagjes: testen! Groetjes en succes ermee!
hoe weet je of dat hormaaon uit je lijf is dan? Ik had ook microginon30, hoe lang heeft het bij jou geduurt dan? oh Gefeliciteerd trouwens!!!!!!!