Hoi allemaal, ik ben al moeder van een zoon en dus al een keer zwanger geweest, maar ik weet al niet meer precies hoe ik me toen voelde. Ik ben nu 2 dagen overtijd en net getest (weet echt zeker dat het 2 dagen is en dus niet korter). De test was heel licht positief. Nu twijfel ik omdat ik bij mijn zoontje na 2 dagen overtijd een dik positieve test had. Een streep is zwanger zeggen ze, maar ik twijfel nu al meteen of het wel goed zit. Zo stom! Zijn er meer dames die na een paar dagen overtijd een vage test hadden maar bij wie het uiteindelijk toch allemaal goed was? Dank je vast voor de antwoorden
Ik zou gewoon een CB digitale test doen dan weet je het zeker! En ik moet zeggen ik had bij de ene test een mega vette streep en bij de andere een inniminnie streepje. Ook al teste ik in de ochtend. Ik zou me geen zorgen maken een positieve test is en positieve test!
Hey meid, Niet elke zwangerschap geeft evenveel hormonen af, dat kan heel goed verschillen. Ik heb zelf ook pas na 4 dagen overtijd heel licht positief getest met een van de DA en het dus wel was! Nu gister op me NOD met een van clearbue een duidelijke streep dus alles kan Zowieso zijn de testen van kruidvat en clearblue gevoeliger dus miss kan je beter die ff proberen Succes meid!!
Bedankt meiden! Vanochtend was de cb test heel licht positief. Daarna nog een gedaan van predictor maar die gaf negatief. Nu snap ik het helemaal niet meer!!! Weet iemand misschien welke nauwkeuriger is?
Predictor zijn hoe dan ook slechte testen. Hoe vaak ik hier al heb gehoord dat die test het verschil tussen positief en negatief niet begrijpt...... Ik duim voor je