veel gevoeld, maar nu niets meer!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamba25, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi dames,

Gisteren kreeg ik eindelijk een positieve test in handen.
    Ik heb toch echt een paar dagen na mijn verwachtte eisprong de volgende symptomen gehad:
    - Drukkend gevoel in de onderbuik, soms ook steekjes in mijn zij, ook vaak een opgeblazen gevoel
    - Opstaan met hoofdpijn
    - Zere borsten (met name tepels, die werden ook wat groter)
    - MOE!
    - Lage rugpijn
    - 's avonds nergens zin meer in (qua eten) terwijl ik voorheen nog wel een lekkere koek bij de koffie wilde.

Ik voelde me zo gek en zo anders dan anders dat ik er haast niet bij kon dat ik niet zwanger zou zijn. En ja hoor: ons eerste kindje is in aantocht!
    Na een dag of vier zwakten de meeste symptomen af.
    Nu, twee en een halve week later heb ik nergens last meer van. Alleen nog een paar keer per dag heel zachte steekjes in mijn onderbuik. En wel eens last van mijn onderrug. Verder niets!
    Is dat normaal? Ik lees overal dat de meesten juist na de NOD symptomen krijgen. Ik had het tussen de eisprong en innesteling in en verder niet!
    Hebben meer van jullie zoveel symptomen gehad die na een paar dagen weg waren?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja is normaal, ik voelde me de eerste weken totaal niet zwanger :) (geniet daar nog maar even van haha)

3. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Hier ook tot 7 weken alleen lichte steekjes nu bijna elke dag ochtend en avond misselijk en nog moeier als het begin dus geniet er nog van vaak beginnen de meeste symptonen rond de 6 a 7 weken

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik voelde me tot een week of 16 absoluut niet zwanger!
    Ik had totaal nergens last van en hoopte bijnadat ik misselijk zou worden. Nu ik de kleine voel en ook een buikje krijg, voel ik me heel zwanger ;)

5. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier ook nog geen echte zwangerschapssymptomen
    Af en toe moe en wat steken in me borst en 's avonds een opgeblazen gevoel in me buik. Voor de rest geen misselijk etc.
    Hoop eigenlijk dat het zo blijft hihi

6. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik voelde tot een week of 6 a 7 ook weinig.
    Had gevoelige borsten en was wat moe maar meer niet.
    Herkende het totaal niet van mijn vorige zwangerschappen dus ik hoopte een keer zonder misselijkheid en alles de eerste weken door te komen.
    Maar bij bijna 7 weken begon de misselijkheid met spugen en kwamen ineens de kwaaltjes opzetten.
    Het kan goed zijn dat je nergens last van gaat hebben of weinig.
    Maar je bent bijna 5 weken zwanger dus het kan ook nog komen.
    Kwestie van afwachten en zoals ik al zei,misschien voel je je gewoon prima de eerste weken.
    Lang niet iedereen heeft vervelende kwaaltjes.
    Geeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

7. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde, ben 5 wk en 1 dag, had eerst regelmatig steekjes en plopjes in mn buik, nu sinds 2 dagen bijna niets meer..
    Ik ben als de dood dat het vruchtje niet meer leeft ofzo.. Omdat ik eerst meer voelde en dat dat nu weg is. Nog wel zere borsten maar niet extreem. Heb het ook een paar dagen erg druk op mn werk gehad, dus onder spanning.. Ben bang dat het daardoor komt. Help:(

8. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik had juist tussen eisprong (bij mij terugplaatsing cryo) en NOD heel veel vage klachten. Na de NOD na dat af. Alleen de rugpijn bleef. Op een gegeven moment kwam de misselijkheid weer terug. Het komt en gaat een beetje. Dat is heel erg verwarrend en onzeker, maar je kunt niets anders doen dan afwachten.
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik nergens last van in het begin. Op een gegeven moment was ik wel meer moe, maar daar is het ook bij gebleven.

9. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    De week voor mn nod waren de kwaaltjes ook wat heviger dan de week na mn nod. Heel vreemd, maar maak je maar geen zorgen ;)

10. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties, heel lief. Ik zal proberen rustig te blijven..

11. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Het is wel spannend he! :)
    De week na mijn posi test durfde ik er ook haast niet in te geloven, overtuigd was ik dat ik toch wel ongesteld zou worden. T is ff doorbijten, de tijd lijkt zo sloom te gaan. Maar als je eenmaal wat verder bent gaat de tijd eigenlijk ook wel weer snel ;)

12. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad! Duurde een eeuwigheid van week 4 naar week 5, haha!
    Heb je al een echo gehad? Ik ga morgen naar de dokter voor 1e afspraak. Nu maar hopen dat het niet voor niets is, pff ik klink wel hysterisch trouwens. Sorry;)

13. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik heb volgende week vrijdag mn eerste echo!
    Die hysterische gedachtes heb ik ook hoor! ..wat als? stel nou dat?.. Om gek van te worden :p

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    maar je hebt wel na je nod getest toch?

15. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Leuk! Spannend de eerste echo:) geniet ervan.
    Ja inderdaad, en de hele dag opletten wat je wel en niet voelt of merkt. Net als de.dagen dat je moet wachten tot NOD/testen. Om gek van te worden, maar wachten is alles wat je kunt doen. Ik lees dat jij ook zo lang hebt moeten proberen, ik iets minder, een jaar. Ook frustrerend! Maargoed, als je straks je kindje ziet is het vast allem aal vergeten

16. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hoi mol, ja ik heb na mn nod getest, zelfs nog 2x daarna. Was echt positief:). Word alleen zo gek van die onzekerheid. Was ik maar kotsmisselijk;)
    Wat erg wat jou is overkomen dit jaar:(

Deel Deze Pagina