Vraagje over borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hedi, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Zit nu in mijn eerste ronde (6 dagen voor nod). Ik heb een heel netwerk van kanaaltjes op mijn borsten. Het zijn geen bloedvaten. Als ik het internet mag geloven dan zijn dit de melkkanaaltjes. Maar kan je die dan echt voelen en zien??? Is me nog nooit opgevallen. Heb maar hele kleine borsten en weinig vet op mijn bovenlijf...zou het kunnen dat het daarom meer opvalt. Ik heb mijn vriend ook laten voelen en kijken en die kent mijn borsten misschien wel beter dan ikzelf ;) Ook hij vond het vreemd, het voelt echt als een rasterwerkje rondom de borst en bij scheerlicht kan je de kanaaltjes ook echt zien. Verder zijn mijn borsten gevoeliger dan anders, ik voel ze eigenlijk nooit ;)
    Ik kan op internet echt niets hierover vinden in relatie tot een eventuele zwangerschap wel in relatie met kanker...:$
    Wie weet raad?

2. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    De enige raad die ik voor je heb is wachten tot je nod en dan een test doen! Soms als je het graag wil, houd je lichaam je gewoon voor de gek met bepaalde symptomen.

Je kan ook een vroege test doen 4/3 dagen voor je nod.

En je zegt dat het je eerste ronde is? Van te voren de pil geslikt..?
    Het zou dan ook eventueel van het ontpillen kunnen komen!

Succes iniedergeval en laat nog even iets weten hoe t afloopt he!;)

3. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi! Ja, ik houd er ook serieus rekening mee dat dit placebo effecten zijn. En heb ook echt niet de illusie dat het meteen raak zou zijn, gemiddeld duurt het toch wel 6 tot 12 maanden en daar heb ik ook rekening mee gehouden.
    Maar daarom heb ik ook mijn vriend laten voelen en kijken om te bevestigen want die is de nuchterheid zelve :cool:
    Heb overigens de pil maar een aantal jaren geslikt maar wegens overgevoeligheid en trombosegevaar ben ik al dik 10 jaar pilvrij en heb sinds die tijd ook een hele regelmatige cyclus. Ik ken mijn lichaam dus wel goed wat dat betreft. Ben tevens hypersensitief (soms erg irritant ;)) en voel en zie de minste verandering. Ik vind het gewoon erg vreemd en had dit nooit eerder op mijn borsten gezien of gevoeld. En vroeg testen vind ik een beetje eng... . Ik wacht het rustig (NOT) af :D

4. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Hahha, ja ik kan me voorstellen dat je hier niet kalm onder kan blijven!!:D

Ik ben benieuwd! Wie weet is het gewoon zo en heb je volgende week een positieve test :)

5. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    En de hele dag steekjes en kleine krampjes onderin de buik voelen werkt ook niet mee aan rustig blijven.
    Gisteravond had ik zelfs zulke zere liezen dat lopen pijn deed. Is nu wel weer weg gelukkig. Overdag heb ik ook niet veel last van pijntjes, 's avonds lijkt het erger te zijn.

6. Evientje

Evientje Niet meer actief

Je borsten veranderen doorgaans zowiezo gedurende de cyclus, vaak heb je dit niet eens in de gaten. Mocht je er bezorgd om zijn en het blijven na je nod en niet zwanger zijn, even ter controle naar de ha. En regelmatig je borsten controleren (zelf) is altijd goed, mocht je dan iets opmerken gelijk aan de bel trekken. Heb ik ook gedaan en viel uiteindelijk reuze mee, maar je hebt wel geruststelling!
    Meestal als je 1 verandering merkt ga je ook andere veranderingen merken, is mijn ervaring.

7. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Niet om je te ontmoedigen maar ik merkte pas dat bijvoorbeeld mijn borsten elke maand zeer doen vlak voor ik ongesteld word, toen we voor een tweede gingen. Ik hoop voor je dat het raak is, maar probeer dit soort dingen te onthouden zodat je je lichaam nog beter leert kennen. Succes hoop dat je van de week een positieve test hebt:)

8. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal. Ik neem het ook als les om mijn lichaam beter te leren kennen. Misschien had ik deze symptomen ook voor mijn menstruatie maar lette ik er gewoonweg niet op omdat je toch niet bezig bent met zwanger worden. Merk wel dat ik elke verandering onder de loep leg. Is ook wel normaal denk ik :p
    Ik houd jullie zeker op de hoogte en zodra ik meer weet of nog gekke dingen constateer, laat ik het hier zeker weten.

9. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd, mijn borsten deden ook elke maand zeer.
    Toen het raak was deden ze net even wat zeerder en waten ze zichtbaar groter!

Ik had sowieso al duidelijke bloedvaten maar toen het raak was liepen deze tot aan m'n nek ipv alleen mijn borsten.

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoi hedi, het kan idd van een zwangerschap zijn, ik had dat ook. Veel succes, zal duimen!

11. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    IK heb ook een vraagje wat betreft borsten.
    die van mij waren gewoon normaal. niet te groot niet te klein en nu binnen 3 a 4 dagen, over 9 dagen is mijn Nod pas zijn mijn borsten mega gegroet minstens 1,5 cub groter. ook heb ik grote striemen om me borsten heen lopen en zijn me tepels heel gevoelig en ik zie me aderen lopen? is dit normaal. ik ben nog geen 21 dus kan het ook zijn dat me borsten gewoon weer zijn gaan groeien?

12. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Little. Goede vraag. Ben je bezig met zwanger worden? Ik heb altijd kleine borstjes gehad en nooit echt voelbaar voor zo ver ik weet. Maar het kan natuurlijk zijn dat je borsten nog wat groeien. Wat mijn borsten betreft, ze zijn zeker niet groter geworden maar voelen de hele dag wat beurs aan met steken in de tepel. Verder was het gisterenavond zelfs zo erg dat ik er even niet goed van was en toen zag ik ook dat er 1 dikke ader vanaf mijn nek tot over de borst liep (alleen links trouwens). Heel de nacht last gehad en nu gaat het wel weer. Heb echt zwaar de indruk dat het tegen de avond erger is en ik me dan ook niet lekker voel. Overdag gaat het best goed ;) ik voel me eigenlijk hartstikke goed op de steekjes en krampjes na :cool:
    Ik weet in ieder geval wel zeker dat dit borsten fenomeen voor mij abnormaal is. De pijn die ik gisteravond voelde was echt compleet nieuw en ik weet ook echt zeker dat ik dat nooit eerder gehad heb. Mijn vriend heeft ook het vermoeden dat het misschien al wel eens raak zou kunnen zijn. Maar tot een positieve test blijf ik voorzichtig met zulke uitspraken. Kan goed zijn dat er misschien wel wat zit maar dat het volgende week toch gewoon af komt met de menstruatie...je weet het maar nooit.

13. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Girls,

Ben ik weer even. Ik had verwacht ongesteld te worden vannacht. Ik weet namelijk dat mijn ei 2 weken geleden van vrijdag op zaterdagnacht ergens is gesprongen. Maar vanochtend niets, ook geen aankondiging, heb altijd bruinverlies van te voren.
    Ik weet dat het te vroeg is, maar kon het niet laten om even te testen... . En wat blijkt, er komt een heel vaag lijntje op de zwangerschapstesten. Heb zelfs nog een 2e gedaan om zeker te zijn. Heb die van Sensitest gebruikt, de dipstick en de midstream test. Je moet wel ff goed kijken maar dan zie je echt wel een dun lijntje staan... . Bij niet zwanger zou er toch ook niets te zien moeten zijn?? Of zou mijn hcg zo laag zijn dat het elk moment ook weer afgelopen kan zijn. Heb namelijk geen enkele andere vorm van klachten. Loop over van de energie...ga zo de 10kM rennen :D Ben niet misselijk, wel een ietsiepietsie maagzuur, geen buikpijn. Alleen een licht hoofdpijntje (maar als migraine patient is dat verwaarloosbaar, hahaha) en gevoelige borsten (niet groter trouwens). Zou het zo kunnen zijn??? Heb mijn vriend laten kijken en die zag de lichte streepjes ook...vind het zoooo spannend. Is onze eerste ronde nog maar...zou mooi zijn als het meteen gelukt was :p
    Dus...is een licht streepje ook positief of moet het echt wel richting de kleur van de controle streep gaan??
    Hoor graag van jullie...beetje onzeker nu ;)

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een streep is een streep! Gefeliciteerd!
    En je bent niet de eerste zonder symptomen hoor! Hoeft niet altijd! Komt nog wel!

15. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    foto?

16. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Hartstikke zwanger! Ik ben superblij voor jou....bofferd!

17. Evientje

Evientje Niet meer actief

Foto? Kunnen we meekijken... Maar als je vandaag je nod hebt ben je gewoon op tijd met testen hoor! ;) over 2 dagen nog een keer testen en kijken of hij oploopt! Ik duim voor je!

18. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto zal ik nog even plaatsen. Kunnen jullie meekijken :)
    Maar ze staan er toch echt, de streepjes...hoe licht ook...kan het bijna niet geloven. Nu maar hopen dat het mag blijven zitten.
    Sjonge, dit had ik dus echt niet verwacht na een eerste rondje... . Ik besef het denk ik nog niet helemaal. Hopelijk worden de streepjes donkerder de komende dagen. Zag net wel in mijn onderbroek dat er een dikke klodder plakkerig slijm in zat??? Hopelijk is dat goed. Wit van kleur en heel plakkerig :(

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Als je zwanger bent kun je meer afscheiding krijgen ja!
    Ik zeg gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina