is het nou zo dat bij iedereen de borstten gaan groeien ik merk er nog niet veel van.af en toe beetje gevoelig maar dat is alles.
Bij mij gingen ze na 20 weken pas groeien, en niet zo'n beetje ook. Maar bij de één groeien ze veel, en bij de ander zo goed als niet. Verschilt per persoon
Bij mij is de cup nog gelijk, maar ze zijn harder geworden daardoor heb ik nu ipv 75c een 80c. En het voelt alsof er een trein overheen is gereden.
leuk om van iedereen te horen hoe of wat.gelukkig maakt het niet uit als je borstvoeding gaat geven of ze nou groot of klein zijn toch?
hihi voor mij was het een zwnagerschapssymptoom. Ik pas al me oude bh's niet meer en dat te bedenken dat ik straks weer een paar grotere moet gaan aanschaffen. xxx Marijke
had bij de 2e pas bij de borstvoeding haha. bij mn dochter (1e zwangerschap) ben ik van b naar e gegaan. sjeeeeee. gelukkig dat dat weer terugtrekt als de borstvoeding stopt. ben nu ook van b naar volle c begin d gegaan. dus kan nog wel wat verwachten. volgens de chinese kalender krijg ik een jongen maar denk toch dat het nu weer een meid wordt. begin ook een rond gezicht te krijgen terwijl ik met mn zoon een ingevallen magere hoofd had.