Hallo meiden, Ik moet overmorgen ongesteld worden, normaal gesrpoken heb ik een week voordat ik ongi moet worden al pijn in mn borsten. Ze zijn dan ook gespannen en alles. Maar nu voel ik nog helemaal niets, ik heb gisteren een test gedaan maar die was helaas negatief. Zou dit een toch een zwangerschap kunnen betekenen? Wie heeft dit ook gehad? Graag jullie mening of ervaring... stiekum hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben !
Hoi Riekie, Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Want het kan van ontpillen komen. Gevoelige borsten zijn een symptoom van zwangerschap, ongevoelige ook, maar het kan ook zijn dat het komt omdat je ongi moet worden. kan dus echt nog alle kanten op helaas...., wachten is het enige wat rest. succes!
Ik ben al 5 maanden gestopt met de pil. En altijd heb ik, (ook tijdens pil gebruik) gespannen borsten vlak voor ongi.. Hmm afwachten is denk ik het enige wat ik kan doen
Hoi Riekie, Ik had ook altijd last van mijn borsten, dat begon na de eisprong ongeveer (een paar dagen daarna)dat duurde tot de menstruatie! En deze maand had ik helemaal nergens last van! En kijk naar het resultaat!
ik heb normaal gesproken ook lang last van mijn borsten nu ook niet, ben ook al bijna een hele week misselijk. De hele dag behalve als ik wakker wordt.... En pukkels ineens bah! Gisteren getest was negatief (nog geen tijd maar kon niet wachten) Wat denken jullie?
jeetje dat is dan al helemaal spannend zeg.. hele week misselijk, pukkels.. jaa het kan natuurlijk nog alle kanten op.. maar nog 2dagen!.. laat ons wete.. liefs
Hi Jeldoe, gefeliciteerd! Dat is goed nieuws! Vandaag moet ik ongesteld worden.. maar nog niets.. pijn in mn borsten ook nog niet. Ik vind het zo zonde om nu alweer een test te gaan halen omdat ie van de week negatief was. Hoe snel testte jij Jeldoe?
Hi Jeldoe, gefeliciteerd! Dat is goed nieuws! Vandaag moet ik ongesteld worden.. maar nog niets.. pijn in mn borsten ook nog niet. Ik vind het zo zonde om nu alweer een test te gaan halen omdat ie van de week negatief was. Hoe snel testte jij Jeldoe?
heb vandaag toch maar een test gehaald (nou ja zaterdag tis inmiddels officieel zondag) ga als ik wakker word testen, kan toch niet wachten tot maandag
Neej helaas maar 1 streepje Maar wat niet is kan nog komen.. Als ik morgen weer niet ongesteld wordt doe ik nog een testje. En anders afwachten! en rieky gefeliciteerd meid!
inmiddels 4 dagen overtijd, nog niet ongesteld, nog steeds negatieve test. misschien maak ik me eigen wel gek en ben ik daarom nog niet ongesteld geworden... geen idee we wachten af, ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.