Zo moe!!!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Saartje123, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn zoontje krijgt weer eens tandjes. Heel leuk enzo, maar het nadeel is dat hij dan helemaal van slag is. Bij elk tandje dat tot nu toe is gekomen, heeft hij heel erg veel last gehad. Heel huilerig, niet willen eten, ook niet goed willen drinken, om de half uur a uurtje wakker worden 's nachts.

Hij krijgt nu de tandjes naast zijn 2 boventandje en ik zag een tandje dat was doorgekomen naast zijn rechter ondertandje. Dus extra last denk ik.

Het ging allemaal net zo goed de laatste tijd.Zijn boventandjes waren doorgekomen en hij had nergens last meer van. Hij at al zijn hapjes lekker op en dronk goed. Hij werd zelfs maar 1x per nacht of zelfs helemaal niet wakker voor een voeding. (alleen voor zijn speentje) Heerlijk!

Maar ik kon er niet eens goed van genieten, want voordat ik het wist was het al over en werden het weer drama nachten. Hij wordt steeds helemaal overstuur wakker. Soms wil hij zelfs niets van mijn borst weten, of alleen een paar slokjes nemen.

Pfff ik moest het even van mij afschrijven, ik voel mij zo moe hierdoor. Ik zou wel 24uur willen slapen, hopend dat ik dan er weer fit tegen aan kan.:(

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Joh, waarom tracteer je jullie dan niet eens op een luierdagje?
    Samen in bed kruipen, eten, drinken en spannend boek onder handbereik en lekker zoveel mogelijk rusten als je maar kunt!

Moeder zijn is de overtreffende trap van moe zijn, je mag jezelf echt wel eens rust gunnen samen met de baby!

3. wieweet

wieweet Actief lid

Nov 4, 2008
    351
    0
    0
    Beste Stralend,

We zitten in hetzelfde schuitje.
    Lang dacht ik: wat is er toch aan de hand dat ons zoontje elk uur wakker wordt 's nachts. En maar brullen. Een paar dagenterug ontdekten we dat hij weer tandjes krijgt; beter gezegd: kiesjes! Hij heeft alleen nog maar 2 ondertanden, dus ik was erg verbaasd. Echt snel.. hij is pas 5 maanden.
    Afijn, slopende nachten hier dus ook. (Nu zo'n 4 weken..)
    Wat wij nu doen is 's nachts voeden op schema (dus op de uren dat hij voor de tandjesdrama 's nachts kwam). Wordt hij voor die tijd wakker dan is heel even oppakken en weer neerleggen voldoende. Dan slaapt hij weer lekker door. Dat is minder vermoeiend dan steeds aanleggen, even sabbelen, hooguit 1 slokje... Wil hij toch echt drinken dan merk je dat snel genoeg als je hem oppakt. Mijn zoon hapt /zuigt dan aan mijn wang, haha.. Ook hebben we het een beetje verdeeld, mijn man en ik. Want in je eentje is het ook wel erg vermoeiend.
    Omdat ik nog verlof heb (laatste weekjes) duik ik vaak mijn bedje in als zoonlief zijn ochtendslaapje doet. Dat is wel heel lekker.
    Is het bij jullie ook zo dat hij overdag wel meer dan 1 uur slaapt? Hier wel namelijk. Zonet heeft hij een ochtendslaapje van 2 uur gedaan. Dan denk ik altijd: doe dat dan 's nachts ook maar :)
    Afijn, misschien heb je er iets aan...
    Succes!
    Groetjes, Wil

4. wieweet

wieweet Actief lid

Nov 4, 2008
    351
    0
    0
    Weet je dat ik die zin wel 3x moest lezen? Hihi.. luierdagje.. ik dacht gelijk aan Pampers.. duurde even voor ik het werkwoord luieren voor ogen kreeg, hihi

Share This Page