Na 2 jaar en 2 maanden is het nu wel zo'n beetje voorbij. Ik heb het aan mn meisje overgelaten na haar 2e verjaardag wanneer ze wilde drinken en als ze het eens vergat ging ik er zelf ook niet meer om vragen. Het word nu steeds minder..is al 3 keer voorgekomen dat er zo 3 dagen tussen zat. Ik heb nog wel,maar veeel minder..kan ook niet anders. Veel stress helpt ook niet echt dan he. Ik vind het goed zo...ik geniet als ze wil drinken maar het gaat heel natuurlijk zo en ze legt zich erbij neer. Zegt lekker,en op,haalt haar schouders op en vraagt haar beker. Ik ben er trots op zolang te hebben gevoed!
van harte gefeliciteerd met het 2 jarig voeden! Hartstikke goed van je! Heel leuk ook hoe je het nu afbouwt, door haar zelf te laten kiezen. Zo kunnen jullie het allebei mooi en rustig afsluiten .
Super dat je het zo ontzettend lang hebt volgehouden!! Gefeliciteerd, en ondanks dat het me heel moeilijk lijkt dat het nu stopt, klinkt het wel als een mooi "einde"
Wauw, echt top hoor, zolang gevoed! Ik hoop eigenlijk dat het hier ook zo zal gaan, maar heel egoistisch; dan weet je nooit wanneer de laatste keer zal zijn en die wil ik bewust meemaken, stom he? Ik ben heel erg van de momentjes en de afscheidjes enzo...
Bedankt allemaal! dds jij ook dikke pluim voor 1 jaar hoor! zogelukkig: rond 1 jaar stopte ze ook..dacht ik..ze had al een paar dagen niet gedronlen en ik legde haar nog 1 keer aan als laatste voeding.. Huilen met tuiten poeh veel te zwaar.. Uiteindelijk wou ze wel weer haha..het is mooi zo..wanneer een borst leeg is voelt het ook niet fijn meer dus het is echt gauw klaar nu. ze heeft een paar dagen terug voor het laatst gehad.
Nou ruim 2 jaar, helemaal super toch? En dat ze er zelf niet meer om vraagt is misschien ook een teken dat ze er geen behoefte meer aan heeft. Kun je er met een fijn gevoel op terug kijken.
Hahahah nou ik vind het eigenlijk ook wel goed als ze nu stopt..ik ga haar niet weigeren ,ik verwacht dat ze vanzelf wel stopt binnenkort..de productie loop toch snel achteruit als ze zo weinig komt..dus het is goed zo.