Hoi, Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn broer kanker heeft. Hij wordt nu met spoed geopereerd. Ik maak me daar zo veel zorgen om en heb nu al zoveel verdriet, dat ik me ook zorgen maak om het ongeboren kindje. Wat krijgt hij/zij hiervan mee? Wat kan er met het kindje gebeuren nu? Zijn er nu een heleboel risico's? (ik ben 17,5 week zwanger nu) Alvast bedankt. Moontje
Hoi Moontje, Wat een vervelend bericht, ik wens jullie bij deze, heel veel sterkte in deze periode. De stress, ik zou me daarover niet heel erg druk maken. Het kindje neemt wel wat hij nodig heeft. Mocht je nou veel lichamelijke klachten krijgen zoals harde buiken, slecht slapen, slechte eetlust en niet lekker. Probeer het dan rustiger aan te doen. En desnoods vraag je of de verloskundige je een keer extra controleert. Stel verder je verloskundige ook op de hoogte van je broer, dan kan hij/zij daarmee rekening houden, met bijvoorbeeld ongerustheid. Succes! Japke
Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik zal alles goed in de gaten houden en op tijd aan de bel trekken. Gelukkig zijn er ook veel andere mensen die mij steunen. Dank je. Moontje