Beste verloskundigen, Ik heb al 10 rondes een hele regelmatig cyclus, dag 15 eisprong (die voel ik ook heel goed) en dag 29 ongesteld. Ik kan er de klok op gelijk zetten. Nu ben ik vorige ronde ineens op dag 31 ongesteld geworden, 2 dagen helderrood, kon het aan met inlegkruisjes. En nu zit ik op dag 20 en heb ik nog steeds mn eisprong niet ontdekt, omdat wij de 26e naar de gyn moeten was ik maar weereens een rondje aan het tempen en ook fertilityfriend komt er niet uit. De stippelkruisjes verplaatsen regelmatig. Mn temp gaat met schokjes heen en weer. Ben gewend dat die de hele tijd voor mn ei 35,9 is en nu varieert die van 36,3 naar 36, 6. Wél het ik een wat gevoelige linkerborst. Heb ik wel vaker voordat ik ongesteld word. Ik snap er dus helemaal niets meer van. Van ssuper regelmatig naar geen touw aan vast te knopen. Mijn vriendin heeft nog geopperd dat ik misschien een inestelingsbloeding had ipv menstruatie. Zou dat kunnen? Ook met die niet heel hoge temp? En waardoor zou het anders kunnen dat mijn cyclus ineens zo veranderd? Ik ben nooit aan de pil geweest, gebruikte mirena. Alvast bedankt voor de moeilte!
Hoi Zena, een cyclus kan toch zomaar ineens veranderen hoor. Dat heeft te maken met je hormonen natuurlijk, maar er zijn verschillende fases in je vruchtbare leeftijd en het kan zijn dat het vanaf nu is zoals de laatste keer, maar het kan toch ook zijn dat het eenmalig was. En het zou eventueel ook een innestellingsbloeding kunnen zijn, maar dan moet je test op dit monent wel positief zijn, dus dat kun je zo testen. Maar het klinkt toch meer naar een langer cyclus. En tempen wil helaas niet altijd wat zeggen. Het geeft geen zekerheid. Groetjes Brigitte