Kiddy Infinity Pro, wie heeft hem en waar gekocht?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MB2005, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,

wij zijn geintereseerd in de Kiddy Infinity Pro, maar er wordt aangeraden om hem uit te proberen ( tenminste of je kindje erin wil of niet ).
    Nu heb ik gezien dat je hem via internet kan bestellen maar dan kan ik hem niet uit proberen.
    Heeft iemand deze stoel en waar heb je hem gekocht dan?

Groetjes MB2005.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb m zelf niet, maar vraag me af wat je bedoeld met of je kindje erin wil of niet?

Wij hebben alleen gekeken of Iman er goed in zat, en klaaaaar.

Of ze er in WIL zal me worst wezen, als we ergens heen gaan MOET ze erin :)

3. viefje

viefje Actief lid

Oct 10, 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Wij hebben m, en ik heb idd ergens getypt bij zo'n zelfde vraag hier dat je m eerst moet proberen ivm het "vangkussen" dat voor de buik zit. Dit werdt aangeraden in de winkel omdat er blijkbaar kindjes zijn die dit kussen ABSOLUUT NIET accepteren voor de buik en dat is dan meestal meteen vanaf de eerste keer en blijft dan ook zo... Zei die verkoopster tenminste..
    Wij hebbne m in duitsland gehaald daar hebben ze m in bijna elke babyzaak.. Maar wij wonen dan ook 10 min. van de grens...

4. viefje

viefje Actief lid

Oct 10, 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Wij hebben m, en ik heb idd ergens getypt bij zo'n zelfde vraag hier dat je m eerst moet proberen ivm het "vangkussen" dat voor de buik zit. Dit werdt aangeraden in de winkel omdat er blijkbaar kindjes zijn die dit kussen ABSOLUUT NIET accepteren voor de buik en dat is dan meestal meteen vanaf de eerste keer en blijft dan ook zo... Zei die verkoopster tenminste..
    Wij hebbne m in duitsland gehaald daar hebben ze m in bijna elke babyzaak.. Maar wij wonen dan ook 10 min. van de grens...

5. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont,maar heb hem gisteren zien staan bij de gardo in utrecht.

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hij is ook bij de Gardo in Velserbroek.
    Wij gaan hem daar ook "uitproberen"

7. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik woon in Spijkenisse, maar als we naar Utrecht moeten dan moet dat maar ;)
    Wat Vief schreef heb ik gelezen en ook bij het zoeken op internet las ik dat vaker. Vandaar mijn vraag, hij moet nl ook wel lekker zitten en niet dat elke autorit een drama wordt.
    Dan zou ik voor de romer duo plus gaan eventueel ;)

Groetjes MB2005.

8. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Wij hebben hem ook. In Duitsland gekocht. En uitgeprobeerd. Hij is heel fijn. Maar wel het best geschikt als je kindje echt groot genoeg is. Anders zitten ze een beetje klem met de armpjes. En dat zit niet fijn. In de winkel vertelden ze dat er mensen hem kopen voor kindjes vanaf 6 maanden en die zijn echt te klein. Maar als je gewoon vanaf 9 maanden doet, dan kan het goed. Of je moet echt een klein kindje hebben.

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    oeps 3x

10. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
  11. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Jorrit is 11 maanden nu en klein en niet zo zwaar ( zie onderschift ).
    De bedoeling is hem over een paar weekjes aan te schaffen, want hij pas nog in de maxi ( gaat ook tot 13 kilo ).

Groetjes MB2005.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Wij hebben hem ook. Zelfs twee. Bevalt zeer goed. Eerste gekocht bij de Gardo. In ons geval in Groningen maar iedere Gardo verkoopt ze. Omdat mn vriend Jarissa brengt naar het KDV en ik haar haal (in een andere auto) heb ik er via internet nog 1 gekocht (www.cleverforkids.nl). Zeer snelle levering, geen verzendkosten, kleine attentie erbij en zelfde prijs als in de winkel (EUR 169,00).

Wij hebben ook de verschillende stoelen in de winkel geprobeerd. Wij vonden Jarissa in deze stoel het beste zitten. En omdat hij ook als beste uit de veiligheidstest kwam en licht van gewicht is, was voor ons de keuze gemakkelijk.

13. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Denk dat hij er dan best goed in zit hoor. Hij is toch vrij lang voor in de stoel.Toen wij hebben gepast, had mijn zoontje ongeveer hetzelfde aantal kilo's en lengte en dat paste goed.
    En idd toch zo lang mogelijk in de maxicosi en dan over....

Share This Page