Ik ben in geen jaren bij de ikea geweest, maar morgen gaan we weer eens een kijkje nemen. Nu wil ik overal even kijken en rustig neuzen. Onze zoon van 2 jaar en 2 maanden gaat ook mee. Bij de ikea hebben ze zo'n speelplek waar je dan je kind even kan laten spelen zodat je zelf rustig kan kijken. Nu zegt mijn vriend dat we M. Daar even kunnen laten spelen. Ik zelf vind hem veel te jong en het dood eng. Wat nou als er brand uit breekt... Wat zouden jullie doen? Een kind van 2 jaar en 2 maanden daar laten spelen ja of nee
Is je kindje zindelijk? Want volgens mij moet dat... Ik zou het niet doen. Hij is Nog jong zat toch dat hij gewoon mee kan ik een wagentje en jullie kunnen dan We rustig kijken. Zo doen wij het wel. Wat te spelen mee voor in de wagen
2 jaar en 2 maand. ehh die kan gewoon in kinderwagen toch. tussendoor even lekker eten even spelen bij de kinderafdeling en klaar. zo gaat dat met onze bijna 5 jarige en 3 jarige ok hoor. Die van ons gaan sowieso gewoon mee de winkel rond en anders zorg ik voor oppas.
Speelland is nog geen optie. Hij is idd te jong. Wij zijn pas met onze beide kids geweest ( 2 en 4) allebei in het karretje gezet en rond gegaan. Ging best goed, op het eind bij de kassa was het meest onrustig.
Hihi, dat wist ik niet. Maar gelukkig maar dan hoef ik niet de discussie aan te gaan met vriendlief dat ik te druk maak en we M. gewoon daar kunnen laten spelen Hij gaat al poos niet met in een buggy omdat hij goed zelf kan lopen. Ik denk dat ik hem dan gewoon in een karretje mee neem en op de kinderafdeling lekker laat kijken/spelen en we hem lekker trakteren op lekkere gehaktballetjes met frietjes
Zoals hierboven al gezegd is het idd pas vanaf 3 jaar. In Utrecht (en vast ook bij andere Ikea's) hebben ze karretjes met een autootje (zo'n Cozy Coupe) voorop, waar je kind dan in kan zitten. Vind hij vast te gek. En anders lekker in het zitje v/h karretje. Kijkt hij z'n ogen uit.
Kan niet, 4 jaar moet hij zijn. Daarnaast... ik vind het helemaal niets. Moet je maar eens kijken wat en hoe er daar 'gespeelt' wordt... gaan je nekharen van overeind staan :x Mijn zoon is er 1x 10 minuten geweest en wilde al heeeeel snel opgehaald worden. Terwijl hij juist altijd van het spelen en supersociaal is.
Hier is de ikea altijd een feest.zodra we er langs rijden al ikea ikea ikea jaaaaah ook 2 jaar en 2 maand. Boven mag ze altijd zelf lopen en beneddn in een karretje boven gaan we elke kamer af zitten op de banken spelen met speelgoed we maken er echt een dagje uit van. Soms eerdt een ontbijtje
Hier maken ze altijd ruzie om wie er in de kar mag zitten. de laatste keer viel daymian (3.5) bijna in slaap in de kar, hij lag zo lekker zei hij. alyssa(bijna 6) vind het ook echt leuk om de dingen te bekijken.
Die ervaring heb ik hier dus niet en mijn zoontje heeft nu twee keer daar gespeeld en die vond het erg leuk. Hij wou nog echt niet mee. Wij gaan dan wel op rustige dagen. Hier moeten ze overigens 3 zijn.
Hier 1x gedaan met ons zoontje, was een drama. Ik had er al niet echt een lekker gevoel bij maar hij wilde zelf erg graag. Na een kwartier ben ik hem op gaan halen Toen zat hij te huilen op een stoeltje, met een enorme bult op zijn hoofdje. De mevrouw die daar op moest passen zei dat hij samen met een ander jongetje niet meer mocht spelen?! Ik vroeg waarom dit was en waar die bult vandaan kwam? Nou zei de beste dame: Uw zoontje kwam bij mij en zei dat hij geduwd was en het andere jongetje zei dat dat niet zo was, dus mogen ze nu allebei even niet spelen. Dat duw verhaal daar kon ik nog enigszins inkomen, dat zou een welles/nietes verhaal worden. Maar die bult op z'n hoofd vond ik dan toch wel iets waarvoor ze mij wel hadden mogen oproepen/bellen. Dus ik zeg vanuit mijn eigen ervaring: nee
Mag idd niet maar ik zou het sowieso niet doen. Gewoon de buggy meenemen, wat lekkers en dan komt het vast goed.
luc is 5 en heb het nooit gedaan, ten eerste vind hij het veel te leuk om mee te gaan de winkel in en ten tweede vind ik het doodeng.