vraagje over bruiloft foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door , 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik moet even een lijstje maken met wie we allemaal op de foto willen.. kunnen jullie me helpen?

Ik zit me het volgende.. als wij als bruidspaar met mijn ouders op de foto willen. moet ik dan alleen mijn ouders doen of ook de vriend/vriendin.. mijn ouders zijn gescheiden namelijk.. en eigenlijk heb ik zoiets van iedereen hoort erbij maar vroeg me af wat anderen doen?

Verder nog iemand tips wat leuk is voor op de foto?

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik had hetzelfde probleem.
    Wat ik deed was.
    Alleen moeder met mij.
    Moeder met mijn man en ik
    Moeder en vriend met mijn man en ik.

Zo deed ik dat ook voor vader en mijn zusje.

Ik ben ook samen met mijn vader en zusje geweest maar dat komt omdat wij drieën altijd samen woonde en een specialere band hebben.

succes enne ik weet dat het lastig is dit te bedenken maar het is wel jou! feestje. Zoals jij het wilt is het goed. OK?

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Kan je niet van beiden een foto maken?
    Eén met alleen je ouders, en 1 met vriend/vriendin erbij? Zo zou ik het oplossen in ieder geval... :)

Succes!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ten eerst moet je doen wat jij wilt jou dag jou feest.

en als het zo kan dat je met je vader en moeder en jij en je man op de foto kan zou ik dat doen. en dan nog een 2 de foto met vader+vriendin moeder +vriend en jij en man.

en wat wijook gedaan hebben is.met mijn oudres en broers zusen en mijn man ze oudrs broers zusen.

en dan een groeps foto van de dag mensen en een van alle mensen die er waren. zodat je later kan kiezen wat je wilt.

zodat je dan later als de dag voor bij is kan kiezen. voor de rest is mijn tip ben net getrouwd. bedenk goed wat je wilt bespreek dit van te vooren want somige dingen vergeet je en dan is je dag voor bij.

5. Niet meer actief

Ik heb nu dit zo'n beetje:

-met mijn ouders
    -met mijn ouders + vriend/vriendin
    -zelfde als hierboven + zussen/broer
    -zelfde als hierboven + aanhang
    -met zijn moeder
    -met zijn moeder en broers/zusje
    -zelfde als hierboven + aanhang
    -met alle ouders samen
    -met alle broers/zussen samen
    -met getuigen
    -familiefoto
    -met vrienden
    -groepsfoto

ik weet niet of dit te veel is maar dat zal ik nog wel even overleggen met hem

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij hebben de fotograaf gewoon een lijstje gegeven met wie wij op de foto wilden. Dat waren maar een paar mensen. Hij regelde dat voor ons. Daarnaast hebben we aangegeven bij onze gasten dat ze het zelf konden aangeven wie met ons op de foto wilden.

Als ik jou lijstje zie, dan ben je zo een uur bezig met alleen portret foto's maken. Dat moet je wel willen.

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wat ik zal doen is:

1 van mijn ouders met ons
    1 van mijn familie (bestaan uit ouders, neven en oom&tante en oma )
    1 van de ouders arie + aanhang
    1 met de ouders + aanhang en broers en zussen + aanhang..
    en 1 van onze beste vrienden! tevens getuigen :)

zijn familie komt er niet helemaal op aangezien..
    arie al uit een gezin van 6 kinderen komt zijn moeder uit gezin van 5 komt en zijn vader uit een gezin van 8 komt hihih!

en 1 groepsfoto van alle gasten!

8. Niet meer actief

ja nou we hebben ook een uurtje ongeveer hoor.. want voordat we gaan trouwen spreken wij al met hem af om foto's te maken van ons en dan van het trouwen zelf en daarna nog met familie en vrienden

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    maar ga je niet naar een lokatie om foto's te maken dan.want daar heb je dan ook nog tijd voor nodig.

wij hebben onze foto's met de ouders door een ander laten maken waar van ik weet dat die goed is met een camera

10. Niet meer actief

nee gewoon daar bij het gemeentehuis.. zit een bos vlakbij dus daar kunnen we zo heen lopen..

Deel Deze Pagina