Vraagje over bruin slijm / bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liefjes, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Beetje een rare maand deze maand dus ik leg het maar even aan jullie voor! Laatste menstruatie begon op 5 aug (cyclus van 27/28 dagen) en heeft ongeveer 3 a 4 dagen geduurd. Op 16 aug had ik overdag tijdens het plassen een beetje bloedverlies (naja, wat bruin/rood slijm). En nu sinds gisteren weer...

Nu heb ik eigenlijk al sinds het einde van mijn menstruatie regelmatig steekjes ter hoogte van mijn eierstokken met af en toe (gisteren bijvoorbeeld) een hele felle steek.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    beetje ontpillen? ;) hoe lang ben je van de pil af?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Klinkt in mijn oren als of je eitje aan het groeien is en da je dat voelt. Misschien is deze zelfs inmiddels al gesprongen aangezien je beetje bloed bent verloren.

Ikzelf loop momenteel bij de gyn en had toevallig deze maand vanaf eerste dag ongi al pijn aan eierstokken. Zo erg dat ik zelfs niet normaal kon gaan zitten etc.
    Ze heeft me goed in de gaten gehouden en uiteindelijk via echo's tot de conclusie gekomen dat al de hele tijd een eitje aan het broeden was. Nu ben ik al 10 jaar van de pil oid af en nog nooit meegemaakt.
    Het kan dus wel eens voorkomen dat het de ene keer wat pijnlijker is dan de andere. Op het moment dat eitje gesprongen was was alle pijn ook weg gelukkig.

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    rond de 16e ovulatie wellicht? ik voel dan ook steekjes en je kan een beetje bloedverlies hebben tijdens je ovulatie..
    bij een cyclus van 27/28 dagen zou het best kunnen dat die rond die dagen is geweest..

en nu dus weer... misschien innesteling, of misschien een voorbode van je menstruatie, herken je het niet van andere maanden/

5. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ontpillen denk ik niet, in ieder geval, dat hoop ik niet aangezien ik al meer dan 1.5 jaar gestopt ben met de pil :D

6. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ros84, nee herken het niet in deze mate. Normaal inderdaad rond ovulatie wat steekjes maar nog nooit bloedverlies gehad. En soms paar dagen voor nod wat bruin slijm, maar dit is dan wel erg vroeg!

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha :) dan laat ik het aan de andere over.. :)

8. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esther, raar ik zie je reactie nu pas, terwijl je voor Ros gereageerd hebt :(. Maar goed, klinkt inderdaad herkenbaar wat jij vertelt! Hopelijk heeft het eitje dan heeeeel goed gebroed :D

Weet dat het afwachten is, het is elke maand weer afwachten :(. Geduld hebben dus...

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Liefjes nou in ieder geval spannend dus.. hoop voor je dat het raak is!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Geeft niks joh, ik hoop voor je dat het eitje dan ook nog eens bevrucht mag zijn!!!

Tis wat he, elke maand is er wel weer iets en het enige dat je kan en mag doen is wachten........succes!

11. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames, jullie ook succes! We wachten af!

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hey,

Had ik ook
    op 4 augustus ongi...
    Op 12 aug al cervixslijm (ik dacht hé, te vroeg ???)
    Op 15-16 aug, bloedverlies, helder met wat slijmerigheid.. (snorry)
    Dus ik denk ook dan mijn ei gehad te hebben... paar dagen te vroeg, maar soit ! Zou best kunnen dus !

13. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gaat lekker; al heel de avond ontzettende hoofdpijn en heeeel erg borrelende darmen...:( heb maar een paracetamol genomen en lekker op de bank met een dekentje!

14. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag nod, nog niet ongesteld maar test is negatief :(

Deel Deze Pagina