OOO wat voel ik me raar!?!?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Demi30, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi30

Demi30 Lid

2 mrt 2010
    17
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik kan er niets aan doen... ik voel me zo raar.
    Wij zijn al enige tijd bezig (maand of 5-6) bezig om zwanger te worden en ik ben er eigenlijk niet heel erg meer mee bezig. In het begin wel.. je wilt natuurlijk zo snel mogelijk. Maar de laatste maanden hebben we meer een "we zien wel" houding aangenomen.
    Ik hou ook niet meer bij wanneer het gunstig zou zijn om te ... euh... pim pam petten (?!) Nou ja dat wil zeggen .. tot vorige week. Toen ben ik maar eens terug gaan rekenen.
    Sinds vorige week heb ik kleine steekjes in mijn buik in de buurt van mijn baarmoeder...een enorm moe gevoel in mijn onderrug (met name 'snachts en 'savond) veel dorst en bij vlagen een gevoel van misselijkheid. Ook voelt het zo vol in mijn buik..zo stom! En zo af en toe begint alles even te draaien.. dan ben ik ineens duizelig. Aankomende vrijdag verwacht ik mijn regels.
    Ik voel me zo raar... ik zei al tegen mijn vriend.. of ik word ziek.. of ik ben zwanger... ik merk gewoon dat er iets met mijn lichaam gebeurd. Maar ja... als je griep krijgt kan je je ook zo raar voelen. Ik wacht rustig af tot na vrijdag hoor maar ik vroeg me af... hoort dit er allemaal bij of krijg ik gewoon de griep?? :p
    Ik wil gewoon van begin tot eind alles bewust meemaken.

Gut... voel me zo mutsig!

Groet,
    Demi

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo,

de vorige ronde was ik ook steeds duizelig, en heb ik zelfs over moeten geven, maar helaas niks aan de hand...dus het kan zoveel betekenen...maar ja misschien dat het bij jou wel wat betekent want het zijn natuurlijk ook wel klachten bij een zwangerschap...succes!

Deel Deze Pagina