vraagje over buggy met maar 1 stand

Discussie in 'Verzorging' gestart door klaske, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaske

klaske Actief lid

3 apr 2009
    116
    0
    0
    akersloot
    hoi

ik heb een vraagje
    misschien dat één van jullie het antwoord weet
    wij hebben een buggy met maar 1 stand.
    Nu weet ik dat een baby vanaf 9 maanden in een fietsstoeltje mogen zitten vanwege rug en nek ed
    vanaf welke maand kan een kindje in een buggy die dus niet op een ligstand kan?

alvast bedankt voor het beantwoorden

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    1 stand, dus bv de quinny zapp. Dat is vanaf 6 maanden meestal maar zou even kijken hoe de kleine zit/ hangt. Nu is t toch ook nog met voetenzak, dat is ook weer wat zachter. Zou t dan ook niet zo heel lang doen. Even kijken wat je kleine aankan en de leeftijd van je kleine

Fiets is weer iets anders, daar zitten ze anders en gaat alles sneller, dat is nogal een aanslag op zo'n kleintje. Vandaar dat ze er iets laten pas in mogen.

3. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    wij hebben dan wel en buggy die in ligstand kan maar mijn meisje zit al sinds 6,5 maand gewoon rechtop alleen als ze heel moe is of al slaapt zet ik hem op de ligstand

vaak zijn die buggy's zo dat ze toch niet helmaal rechtop zitten
    en net als inLove al zij probeer het uit kijk hoe je kleintje er op reageert de meeste vinden het geweldig dat ze de hele wereld kunnen zien.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Wij hebben de Zapp, die kan ook maar in 1 stand. Ik heb hem nu net een paar weken in gebruik, vanaf dat zl ongeveer 11 maanden was. Toen begaf de echte kinderwagen het nl en ik ga geen nieuwe meer voor hem kopen. Ik gebruik hem alleen voor korte stukjes, als we echt gaan wandelen, neem ik een draagdoek of zo. Ik zou er bij een jonge baby wel een beetje mee uitkijken, want echt comfortabel is het allemaal niet natuurlijk. Ik zag vandaag nog een heel jong wurmpje in zo'n minibuggy hangen op het winkelcentrum, rechtop, terwijl ze d'r hoofdje amper omhoog kon houden. Voor een klein stukje kan dat waarschijnlijk ook nog niet zoveel kwaad, maar ik zou er geen hele wandelingen mee gaan maken dan.

Deel Deze Pagina