slaapzakje welke?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sim, Mar 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoihoi,

ikheb een slaapzakje voor mijn zoontje gekocht (van isibaby) met mouwtjes, het is helemaal van badstof en hij kan er niet met zijn hoofdje door. dus dit voelt wel veilig, ik heb dit aangeschft omdat hij zo wilt slaapt zelfs als ik m vast leg met doeken (wat voor een aantal dagen terug nog wou) dan wringt hij zich los en ingebakerd wil hij echt niet meer liggen) hij trapt zich helemaal los. dekens trapt hij af. zelfs met dat slaapzakje. ik vind hem dan in bed alleen met zijn slaapzakje en daarin zijn sokjes ook afgetrapt, helemaal koud. handjes en voetjes steenkoud.

ik heb geprobeerd een groter slaapzakje over dit slaapzakje maar dat vind ik wat eng. heeft iemand tips of weet iemand een slaapzakje van warmer materiaal (betaalbaar) met mouwtjes?

alvast bedankt

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Trek hem evt een lekker warm pyama aan
    doen wij ook met Teun, die heeft een katoene slaapzak met pyama en hij ligt dan wel onder een laken en dekentje
    maar als het een koude nacht word dan gaat ook zijn lekkere warme badstoffeb pyama aan en anders een katoene

evt kan je de sokken over de pyamabroek heen doen

3. sim

sim Niet meer actief

ja dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij wringt zich helemaal los :(

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    dat word heel lastig dan....
    Teun heeft wel altijd als hij slaapt koude handjes, maar dat kan geen kwaat volgens de kraamverzorgster die we hadden.
    ze zei als de voetjes maar lekekr warm zijn maarja dat is dus bij Elijha ook niet het geval

evt een maillot voor snachts?

5. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    En een pyama'tje in 1 stuk met daarover een slaapzak? Je verwarmt daarnaast de slaapkamer (tot 17/18 graden) en er is niets aan de hand. Bij babywalz hebben ze wel van die slaapzakjes met armpjes voor een redelijke prijs. Misschien een idee ?

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    Bij C&A hangen trouwens ook dikke slaapzakjes met armpjes voor een redelijke prijs.....die van babay-walz vind ik er een beetje zoet uitzien...maar smaken verschillen....

Voor Teun is een pyama aan 1 stuk met voetjes niets...meneer heeft te grote voeten voor de voetjes.....

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik gebruik voor Tim de combi-sleeper.
    (ff op googlen)Ze zijn wel erg prijzig, maar ik zou hem zo weer kopen!
    Echt DE ideale slaapzak. Hij slaapt er nu dat het vriest met een pyama in. Maar vorige week zonder pyama, alleen met rompertje.
    Hieroverheen ook GEEN dekentje!

8. sim

sim Niet meer actief

heb net een soort fleece-achtige gehaald, van baby boum, hoop dat dit wat is, bedankt voor de reacties :D

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Bij de H&M hadden ze er eerst ook. Maar je zit nu weer buiten het seizoen, dus....

10. sim

sim Niet meer actief

ja da's dan direct balen, maar dit voelt wel lekker aan, hoop alleen dat het niet weer direct te warm is.

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Mss moet je zn sokjes gewoon uitlaten.
    Ik deed Britt in het begin ook met sokjes aan in dr slaapzak omdat ik het koud vond.
    Maar zonder sokjes zijn dr voeten warmer.
    En het schijnt ook beter te zijn zonder sokjes in bed.
    Wij slapen tenslotte ookzonder sokken

12. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    youame slaapt in een pyama geen sokjes aan en een slaapzak aan
    de kamer is bij ons rond de 15/16 graden we hebben geen verwarming
    ze slaapt er goed op

ohja je moet eigenlijk geen sokjes aan doen sin bed want dat knelt de aders af

13. marjoontje

Mar 12, 2007
    7
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    prenatal daar heb ik dikke slaapzakken gekocht met een mouw en niet duur 2 van 15,99 en 1 van 20,99 dus de prijs vind ik nog wel mee vallen.
    en ze zijn lekker warm,in enschede hangen er nog genoeg bij prenatal dus ze zijn nog verkrijgbaar.

groetjes marion.

14. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lekkere dikke slaapzak.
    koude handen en voeten zeggen niet dat de kleine het koud heeft hoor.

15. marjoontje

Mar 12, 2007
    7
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    ja maar als ik koude voeten heb dan kom ik niet in slaap,dan lig ik wakker,en zo zijn er meer mensen,dus z,n kindje heeft dat waarschijnlijk ook,als mijn meisje koude voetjes heeft dan krijg ik haar niet in slaap en doe ik dan sokjes aan dat ze warme aan voelt dan is het prima,en in z,n slaapzakje is ze heerlijk warm, en heeft ze geen koude voetjes meer.

groetjes.

16. sim

sim Niet meer actief

nou ff een update, hij voelde lekker warm vanmorgen, ik laat vannacht wel de sokjes uit, want die voetjes waren wat klammig, ws ook door het wat fleece achtige stof (het is syntetisch) maar ik vind het wel een super handig ding hoor, er zit een verstelbare rits in voor en achter zodat je van de slaapzak ook pijpjes kunt maken voor in de autostoel, hoop dat hij er in de herfst ook nog wat aan heeft, maar ben er wel blij mee :D

en bij enschede zei je, mijn broer werkt bij een kledingzaak in enschede zal m er eens heen sturen :D

Share This Page