Eet een kat een vogeltje helemaal op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 van de katten heeft vannacht op 1 of andere manier een vogeltje te pakken gekregen :( Geen idee hoe ie het gedaan heeft, maar m'n hele kamer ligt voor met veertjes, maar ik ben bang dat er toch ook ergens nog een restje vogel moet liggen :( Of eten ze ze wel helemaal op, lijkt me niet toch, de botjes enzo?

Ik durf niet eens te gaan zoeken :(

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ehh het kan zijn dat ze hem helemaal opeten.

Onze kat heeft toen ze klein was onze dwergpapagaai kunnen pakken..
    Het was dat we eerder thuis kwamen anders had ze alles opgegeten.
    Nu lagen het snaveltje en het linkervleugeltje er nog en een berg veren.

3. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iewie..

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    meestal eten de katten het diertje helemaal op. Ook een keer meegemaakt helaas

5. Nou, aan de ene kant 'gelukkig' maar.. Ik zit al te janken als ik denk aan die arme beestjes (het waren er 2) die gevlogen hebben voor hun leven en dan.. Bah :( Ik moet er niet aan denken dat ik ook nog iets had gevonden :(

6. Seth

Seth Niet meer actief

hier worden ze niet opgegeten...
    ik krijg ze hier altijd als cadeautje.... en dan eet ik ze op..:p....

gisteren lag er een ekster in de tuin.... dan weer een muis, vogeltje, kikker... of een dikke vette Johny of Linda... (ik kan nooit het geslacht zien van mollen..)...

nouja verandering van spijs doet eten......:p

ik zou dus wel ff gaan zoeken... voordat het gaat stinken

(gelukkig heb ik een vent die het opruimt...)

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hier nog geen vogels gelukkig, maar al wel 2 muizen gekregen (lees: lagen bij de voordeur op me te wachten). heb de kat maar een aai over zn koppie gegeven en bedankt ;)

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bij mij laten ze altijd een orgaan liggen.Volgens Suusman het levertje...maar ik herken er niets in.Ben altijd blij als ze het helemaal opeten ;) Vind het gelukkig niet zielig.Maar als ze ze half opeten wel erg ieuw.Vooral als Suusman er niet is om het op te ruimen ;) Het smerigste wat ik ooit heb gevonden hier was een halve kikker.Jak!

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb een tijd terug een kat gehad en die bracht alleen dode vogeltjes als cadeautjes, ze at ze nooit helemaal op. Ook mijn zus kreeg regelmatig een bedankje van haar poes, die at de beestjes dus ook nooit op... Vindt het altijd wel zielig voor de vogeltjes maar je doet er niets aan, 't is de natuur.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    De ene keer vinden wij alleen veren, (echt duidelijk een slachtveld).. de andere keer vinden wij de hele vogel.
    Dan weer een vleugel
    dan weer een vogel met lege buik (sorry, bedenk de rest er maar zelf bij bah)
    Dan weer wat andere losse onderdelen....

Ik denk dat het er aan ligt hoe lekker het vogeltje was? Deze week is het hier wel raak, mag er elke dag wel weer een (bedoel dus of onderdelen of een hele) opruimen. Hebben 3 katten

11. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Hier verschilt het ook nogal, soms vind ik hele vleugels terug, soms alleen een hoopje dons. Meestal komt Diesel (onze poes dus) haar prooi wel even showen... staat ze bij de achterdeur te wachten tot iemand haar ziet met haar prooi in d'r bek. :)
    Eergisteren zagen we nog dat ze een koolmeesje te pakken had, die was nog maar net dood want ze begon er net aan te peuzelen. Dat vind ik echt niet leuk om te zien... zieligjes ook voor 't vogeltje. Maar ja, katteninstinct he!
    We hebben trouwens ook nog een katertje (gecastreerd dat wel) die niet zou weten wat ie er mee zou moeten doen... die heeft totaal niet dat jachtinstinct, speelt hoogstens eens met een verdwaalde kikker in de tuin maar daar blijft het dan ook bij.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En de vogeltje die alleen dood gebeten zijn en de katten laten liggen, die neemt onze jack russel stiekem mee.
    Laatst met de uitlaat dacht ik, wat heeft ze nou weer voor een lange veer aan haar bek..
    Ik trok haar bekje open lag dus dat hele vogeltje daarin, en die lange veer was dus de staart ;).

13. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier worden de beestjes langzaam gepijnigd en vermoord. Zodra ze niet meer leven zijn ze niet leuk meer en krijgen wij ze in zijn geheel als cadeau.

14. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hier is het de laatste paar weken ook wel veel raak.Wij hebben 4 katten.Soms gaan er hele periodes voorbij dan vangen ze niets.Maar de laatste tijd wel elke dag.
    Wij hebben er ook 1tje die niets vangt.Die is 1 keertje trots met een dooie spin binnengekomen :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina