Vraagje over cb met dubbele hormoonindicator

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by flowertje36, Apr 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik wil eens kijken of deze testen bij mij de vierdagen aangeven. In de hoop een zwangerschap te bevorderen.

Ze zijn alleen erg duur en nu kwam ik erachter dat er staat iets van 48 uur weeggave geen nieuwe test kunnen gebruiken in die tijd.

Maar zijn er mensen deze gebruiken en wel elke dag?? Of kan dat dus echt niet? Ik weet namelijk niet hoe ik die zin moet interpreteren...

Alvast bedankt

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ik heb ze gebruikt en zie er niet echt de meerwaarden van , je kan net zo goed de normale cb digitale ovulatietesten gebruiken . ( zag ze bij big bazaar liggen voor 7 stuks 8 euro)
    je moet echt elke dag testen en als het goed is krijg je 2 dagen een knipperend gezichtje en daarna een vast gezichtje en die blijft 48 uur staan en daarna hoef je niet meer te testen want dan is je ei geweest.

maar ik ken ook verhalen van vrouwen waarbij hij 4 dagen bleef knipperen en daarna pas positief aan gaf . ik ben er dus maar mee gestopt en ben ik de digitale normale ovulatie van cb gaan gebruiken en gelijk zwanger ;)

3. flowertje36

Oh oke dus hij geeft alleen maar twee dagen eerder een gezichtje...

Dan is die gewone net zo makkelijk want daar had ik ook altijd 2 soms 3 daagjes een gezichtje ....

4. flowertje36

Ik heb ze toch maar gehaald vandaag.... Deed net de eerste test en heb gewoon gelijk al een smiley niks geen knipperende terwijl ik mijn piek pas morgen of overmorgen verwacht .......

Conclusie ..... Voor mij een in de war brengende test volgend ronde weer de gewone als de ronde zich aantoont natuurlijk hopend op niet

5. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ik had 7 dagen een knipperende en toen nog 2 dagen een gewone. Stomme testen!
    Bij mij werken de goedkope dipstickjes het allerbeste

Share This Page