Ik moet even zeuren. Wij zijn bezig voor een derde kindje. Vervelend is mijn onregelmatige cyclus (zie mijn onderschrift). Nu ben ik voor het laatst ongesteld geweest eerste week november. Het duurd nu wel erg lang! Nu dacht ik anderhalf week terug mijn ei te spotten dmv vruchtbaar slijm. Als ik daar 14 dagen bij op tel kom ik bij aanstaande weekend uit. Spannend dus of t raak is. Met lange cyclussen minder kansen helaas. Bij mijn vorige zwangerschap bleek ik cystes te hebben. Hopelijk zit dit niet in de weg bij een eventueel zwangerschap. Nu heb ik sinds gisteren pijn in mijn onderbuik. Eerst alleen in de lies maar nu ook in de hele onderbuik. Een beurs,drukkend spierpijn gevoel is het. En alleen als ik loop. Dat maakt het extra spannend omdat ik dit nog niet ken. Ik wil niks met dit verhaal behalve dat ik mijn ei kwijt ben!
Haha, leuke woordspeling Altijd zo als je op het wachtbankje zit voel je allerlei symptomen. Hoop voor je op een posi test komend weekend.
Irritant hè.. Je voelt van alles, maar kan er niks mee. Pfff, dat wachtbankje! Zo irritant omdat je geduld moet hebben, maar aan de andere kant: niets is zeker, er is nog hoop, geen bloed geeft moed.. Succes met wachten!