Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Maandag, dinsdag en vandaag heb ik 1 keer om 12 uur s'middags een ovulatietest gedaan. Maandag had ik 2 strepen, dinsdag ook, ietsjes donkerder en vandaag wat minder donker. Hoe zit het nu? Als ik een eisprong heb,(is nooit zeker, omdat het je LH piek meet heb ik gelezen) wanneer zou het dan zijn geweest? Maandag 13e dag, dinsdag 14e, woensdag 15e. Ik heb ook een vraagje over sporten en zwanger raken, vooral bevruchting en innesteling. Kan dat kwaad als ik tijdens één van die twee sport? Alvast bedankt voor jullie reacties... Groetjes
Bij ovutesten krijg je meestal 2 streepjes, omdat er altijd wel een bepaalde hoeveelheid LH in je urine zit. Wanneer de 2 strepen even donker zijn of wanneer de T streep donkerder is dan de C streep is ie positief. Volgens mij kan sporten niet echt kwaad, ligt er denk ik aan wat voor sport te doet. Maar denk dat van binnen alles wel goed bescherm wordt. Gr. Kweb
Dank je wel Kweb, Ik heb even snel gekeken, maandag en dinsdag waren de T strepen donkerder dan de C strepen. Vandaag is de C streep donkerder dan de T streep. Maar wanneer zal ik dan mij eisprong gehad hebben of moeten hebben? Groetjes
Zodra je een positieve ovulatietest hebt (als T-streep even donker of donkerder is dan de C-streep) springt je ei binnen 24-48 uur. Maandag was bij jou je ovulatietest positief. Binnen 24-48 daarna is je ei gesprongen.