OM de dag of gewoon gezellig iedere dag? Vanaf vandaag ben ik volgens de calculator dus beetje vruchbaar etc. Maar ik hoorde ook dat het sperma met een dag ertussen in betere 'conditie' is zeg maar Gister gezellig in bed, vanavond weer of morgen? Hellup !
Ze zeggen dat om de dag het beste is ivm het zaad. Maar wij doen het gewoon wanneer we er zin in hebben. Dat kan gerust iedere dag zijn
Hey Dat wat ze zeggen om e dag heb ik ook vaker gehoord. Maarw ijd oen het bijna elke dag. Is net als eten bij ons. Even in de avond kunnen genieten van elkaar. Heerlij'k! Groetjes Kim
Ik heb een aantal percentages gezien maar weet niet meer pecies wat het betekend. Bij iedere dag 31% Om de dag 33% Het scheelt dus niet veel, dus gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Vandaag bij de gyn geweest voor een echo, omdat er nu 2 eitjes aan het rijpen zijn moeten we natuurlijk nu flink gaan klussen mijn gyn zei dat het om de dag gunstiger is voor het zaad..... Liefsss
Wij doen het om de dag, vind het zelf te veel elke dag, moet leuk blijven en mijn man krijgt het toch niet voor mekaar elke dag en en vind ik ook helemaal niet erg.
Ik begin zo langzamerhand te snappen waarom het bij ons nog niet lukt... we doen het te weinig! In elk geval zeker niet om de dag.... Ik kan mezelf er toch eeecht niet toe zetten als ik geen zin heb heb ik geen zin, maar ja, als je een keer zwanger wil raken...
meid geen zin in geen zin als ik geen zin heb en zit wel in mn vruchtbare dagen heb ik geen zin jammer dan
Ja dat snap ik wel, maar stiekem heb ik dan toch een gevoel van 'shit, weer een verloren maand'......;-(
Nou wij doen het ook alleen als we zin hebben. We zijn 's avonds vaak zooooo moe (allebei een drukke baan en druk privéleven) dus dan hebben we er echt geen puf voor. De ene week doen we het 4 keer en het kan zo zijn dat we het een week niet doen... nou jammer hoor het moet wel leuk blijven! We zien wel wanneer het komt... M'n man zei van de week; misschien moeten we toch wel wat vaker klussen hahaha
wij hebben het, na 6 rondes gewoon af en toe te klussen, meteen na nod geklusd, en dan om de dag tot aan de volgende nod...en het heeft gewerkt
Hihi, ik zal het eens aan m'n mannetje zeggen; kijken wat ie wil hihi heb niet het idee dat het nog wat helpt deze ronde, maar goed. We moeten maar 'in beweging' blijven
Hier ook druk bestaan ivm werk...het wordt dan meestal aan het begin van de avond. De wekker van mijn vriend gaat alweer om half 5 dus die wil nog weleens gauw in slaap vallen. Ik grijp dan gewoon de kans vroeg in de avond..hahaha.. Heb nu 2 eitjes die aan het rijpen zijn dus ja wie weet zit er deze ronde 1 bij [-o< We zullen eht advies van de gyn maar gewoon opvolgen om de dag klussen, maar is dit dan tot de eisprong of er dan ook nog na? Liefsss
Wij kluste eerst ook wanneer we zin hadden, maar als nu m'n ongi weg is wil ik het toch echt om de dag gaan proberen en dan tot een paar dagen na mijn eisprong.. Dan maar een beetje dat "moeten" gevoel maar we willen zo graag...
Hey meiden, deze ronde (3de) hebben we gelijk vanaf dag 6 om de dag geklust, dus hopelijk blijven de duivels weg dit keer. Voel me wel anders maar ja dat zegt niets natuurlijk... Spannend allemaal en leuk om hier te lezen dat je absoluut niet de enige bent die dit doormaakt. Succes allemaal
Wij deden elke keer om de dag, maar in januari was ik zo frustri dat het nog niet gelukt was dat we één ronde elke dag ervoor zouden gaan, en zie het resultaat in mijn banner, we verwachten 2 wondertjes misschien iets té goed ons best gedaan hahaha
Hahahha Mars, wat leuk zeg... elke dag en dan gelijk een tweeling...Nou als het bij ons deze ronde niet is gelukt gaan we ook een ronde elke dag er tegenaan...dus ben erg benieuwd...
Haha, wij hebben het ook 11 rondes om de dag gedaan zonder enig resultaat! Wij hebben nu ook besloten om het deze 12e ronde elke dag te doen! Ben benieuwd of het hetzelfde resultaat geeft als bij jou... Heel toevallig hadden we het vanmorgen nog over een 2-ling.... XXAnna