Ik heb nu 3 IUI behandeling gehad en ben nu met de 4e bezig. Ik heb steeds de IUI poging al op dag 10/11. Ik ben deze ronde op advies van de assistente op dag 4 begonnen met spuiten (Gonal-F) ipv op 3. morgen is dag 12 en heb ik 1e FM, dus ben bang dat ei al gesprongen is. (deze ronde is voor 1e keer in ander ZH, en zij wilden persé protocol aanhouden, ook al gaf ik aan dat ik bang was dat FM te laat zou zijn) Weten jullie of IUI op dag 11/12 te vroeg zou kunnen zijn?
Hoi zwaaistaart, Wilde reageren, maar zag ineens dat je vandaag al de FM gehad hebt. Hoe is het gegaan? Was je nog op tijd? Ik hoop het voor je!
Gezien je cyclus zou mijn eerste reactie zijn dat errug vroeg is. Maar ik neem aan dat je fm metingen hebt gehad?? Hoe is die van gister gegaan?
Nou, totale verrassing! M'n eisprong was nog niet geweest! ik moest wel bloed prikken omdat arts ook twijfelde. nu dus verder met ovulatietesten en dan uiterlijk vrijdag de inseminatie. hierdoor denk ik wel dat m'n eerdere inseminaties altijd te vroeg zijn geweest... Maar goed, dat is niet meer te controleren...