bang wat de gyn gaat zeggen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door xiomara113, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden ik moet even me ei kwijt als het mag!

ik heb dec 2011 het spiraal er uit gehaald om zwanger te worden. ik werd na 3 dagen ongy, en heb 3 maanden een redelijke cycl gehad waarvan ik dacht dat ik in feb zwanger was. helaas was dit niet het geval, ondanks de symptomen die ik er bij had.
    eind mei begonnen de ( problemen) ik kreeg een hele lichte ( super lichte ) ongy die 17 tot 18 dagen duurden. het was soms 1 druppel per dag en soms een dag niet en toen begon het weer. het was vrij aan de donkere kant. heb deze periode ook een zw test gedaan maar uiteraard negatief.
    ik ben toen begonnen met de 1e keer primolut. dit moest ik voor 10 dgn slikken en dan stoppen. en dat zou mijn cycl. weer ( resetten) zoals mijn arts dat mooi vertelde. dit is helaas niet echt gebeurt.

zoals jullie kunnen zien in mijn onderschrift is de ongy wel gekomen, alleen het is alleen maar donker rood tot zeer donker bruin geweest.
    wat normaal gewoon rood moest zijn.
    sinds eind julie begin aug. heb ik veel last gehad van obstipatie rugklachten en misselijkheid 1 keer overgegeven door eten wat gewoon goed was. alleen het rook smerig en het smaakte ook zo, het zelfde gelde voor de koffie.
    eind aug weer erge last van duizeligheid misselijkheid en gevoelige borsten. begin sep. ben ik ongy geworden dit begon met 4 dagen lichte spotting duizeligheid en misselijkheid en overgeven 1 keer.
    helaas duurde deze ongy ook 17 dgn met vooral spotting en donkerrrr bruinige afscheiding met af en toe donker rood.
    uiteraard ben ik weer naar de arts gegaaan en weer primolut gekregen. en een verwijzing naar de gyn. voor dat ik primolut nam heb ik een zw test gedaan ( op verzoek arts) uiteraard nega.

a.s maandag heb ik dus een afspraak bij de gyn. en ben super bang wat ze gaat zeggen. ik lees zo veel enge verhalen van meiden die bezig zijn met ivf en dergelijke. en ik ben iemand met een hele lage pijn grens. nu weet ik wel dat de 1e afspraak geen pijn gaat doen hahahhaha. maar ben gewoon bang wat de uitslag is. ik ben zo onzeker.

bedankt dat ik me verhaal even kwijt kon :)

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Pfff...Heftig allemaal hé?

Ik heb het zelfde..
    Hoe langer ik er over nadenk hoe banger
    ik word..Bang voor een slechte uitkomst..
    Bang dat we er jaren over gaan doen..
    Klinkt misschien heel egoïstisch, maar
    zo voel ik me op het moment...

Succes maandag meid, zal voor je duimen!!

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik voel me ook een egoist. ik had me er zo niet op voorbereid. wel aan gedacht dat het eventueel zo zou zijn. maar als ik lees wat voor dingen er bij komt kijken word ik idd steeds meer angstiger. en helemaal omdat mijn ongy zo donker en niet normaal is. dat doet me helemaal gek denken
    ik stuur je wel een pb als ik maandag ben geweest noux. in de hoop dat ik jou gerust kan stellen

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoezo egoistisch meiden? Een kinderwens is toch heel normaal? Niets egoistisch aan... en niemand zit te wachten op de medische malle molen, ook volstrekt logisch.
    Toch zul je het verhaal van de gyn aan moeten horen, want anders blijf je met de onzekerheid zitten. Misschien is de oplossing wel vrij simpel. Niet gelijk van het ergste uitgaan. De kans dat je gelijk met IVF begint is niet zo heel groot hoor.
    Succes meiden!!

5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    ..Bedankt!!
    Jij ook succes Pien!

Deel Deze Pagina