Vraagje over Clomid.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tiy, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hallo allemaal, ik zit inmiddels in ronde 12 van de 1e kindje en tot nu toe geen zwangerschappen. Ben regelmatig ongesteld en heb ook elke maand een eisprong als ik de ovu testen moet geloven. Ik heb wel hevige menstruatie vanaf week voor nod tot eind menstruatie. Deze rond lijkt het weer niet gelukt te zijn. Ben nu 11 dpo zws gaf negatief aan. Ook heb ik zoals elke maand weer krampdn en vreselijke rugpijn. Ik wil morgen een afspraak maken bij de HA en zou wel willen beginnen met clomid en echos maken als eerste. Nu mijn vraag, geeft de huisarts wel clomid na 12 maanden

2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik verwacht dat de huisarts je na 12 maanden zal doorverwijzen naar de gynaecoloog. Die zal allerlei onderzoeken doen bij jou en je man om te kijken waar de oorzaak ligt van het uitblijven van een zwangerschap. Want misschien zijn jouw eisprongen inderdaad helemaal prima, maar blijkt de zaadkwaliteit van je man wel minder? Als dan blijkt dat jij inderdaad geen goede eisprong krijgt en de zaadkwaliteit van je man goed is, dan zou het zomaar kunnen dat gestart wordt met clomid.

Maar ik denk dus niet dat de huisarts straks een kuurtje clomid mee gaat geven. Succes bij de HA!

Deel Deze Pagina