eerder al had ik jullie gevraagd welke naam jullie het beste bij ons zoontje Mees vinden passen. Er zijn een aantal namen afgevallen en ook weer een paar bijgekomen. Vandaar maar even een poll met namen die op dit moment nog op ons lijstje staan.het zijn er nog 9 dus er moeten er echt nog een heel aantal afvallen!!! Welke vinden jullie het mooiste in combinatie met Mees?
Mees en Livia vind ik de mooiste combinatie! Ook leuke namen: Madelief, Lenthe (wel mét H) en Fenna (al vind ik Fenne mooier). De rest is niet zo mijn smaak.
Ik ga voor lenthe, zou het idd ook met H schrijven, maar dat is misschien persoonlijk. Vind de combinatie met livia ook wel mooi, maar livia is niet zo mijn smaak!
Ik heb gekozen voor Fenna, Fenne vind ik nog ietsie mooier. Lent(h)e en Livia vind ik ook mooie namen, alleen Livia vind ik net weer wat minder bij Mees passen.
Ik heb gestemd voor Noortje (Noor?) en Fee (fae/fay?) . Saar loopt ook lekker, maar vind ik verder eigenlijk niet zo leuk . Livia precies andersom, érg leuk, maar loopt niet zo lekker met Mees. Vind ik ook voor : Lenthe, Fenna en Lara
Fenna. Ik vind dat het lekkerst bekken. Fenna en Mees. Ik ben niet voor zelfde beginletters, dus dan vallen er al 2 af. Daarnaast vind ik (en dat is gewoon heel persoonlijk ) voor een meisje 2 of meer lettergrepen in een naam mooier dan 1. Bij jongens heb ik dat andersom. Waarom? Geen flauw idee.