een poosje ben ik wat geruster geweest op mijn zwangerschap maar nu gebeurd er weer iets in mijn lijf waarvan ik mij afvraag of het wel normaal is. Ik heb al een aantal avonden dat ik 's avonds in bed lig en dan boven mijn schaambeen een harde pijnlijke bobbel voel. Zou dat mijn barmoeder kunnen zijn? en is dat normaal? ik voel het kindje nog niet. Ook als ik soms inelkaar gedoken zit dan voelt het alsof er iets blijft haken in mijn buik, ik schrik daar steeds van. verder voel ik mij eigenlijk prima en helemaal niet zo zwanger....
Hoihoi, Ja dat kan inderdaad je baarmoeder zijn deze komt ong tot halverwege je schaambotje en je navel. Je baarmoeder is een spier die af en toe moet oefenen om samen te trekken, het word dan voor even een harde bal. DIt kan geen kwaad. Imke
oke dan hoef ik mij dus geen zorgen te maken, heerlijk dat het gewoon normaal is! thank voo rjulli eantwoorden zo fijn dat iemand de onzekerheid weg kan nemen! het is een hele klus om zwanger te zijn! (en dan heb ik eigenlijk nog nauwelijks klachten)