zeer weinig bloeverlies, klachten maar negatieve test

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by tatoetje, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tatoetje

tatoetje Lid

May 28, 2008
    13
    0
    0
    Goedendag,

Ik heb een vraagje...

Ik ben 18 maart gestopt met de pil, ben daarna na 7 weken ongesteld geworden, hierna 3x na 5 weken en daarna na 4 weken....de laatste keer (deze week) heb ik na 5 weken en 2 dagen bruin bloedverlies gehad met af en toe bij het afvegen wat helder bloed, de dag erna geen bloedverlies en de dag daarna weer wat helder bloedverlies bij afvegen en een klein streepje in maandverband. Ik heb allerlei "zwangerschapsklachten"zoals af en toe erg misselijk, pijnlijke borsten en af en toe pijn in onderbuik. Ik heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief...kan ik nu evengoed zwanger zijn of kan ik er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? kan het dat een menstruatie opeens zo weinig is? zegt dat iets of komt dat vaker voor? Een hoop vragen uit onzekerheid, ik hoop dat iemand er antwoord op heeft!

Groetjes tatoetje

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi tatoetje,

Als je stopt met de pil kan je wat ontpil verschijnselen krijgen zoals de onregelmaitge cyclus die je nu ervaart. Ook het hoeveelheid bloedverlies is een teken ervan. Indien het wel een zwangerschap is denk ik datje te vroeg hebt getest omdat je andere cyclussen lang waren. En nu had je bloedverlies na 4 weken dit kan ook een innestelingsbloeidng zijn. Ik zou nog even afwachten tot dat je langste cycles dagen voorbij zijn en dan nog een testen als de menses niet is gaan doorzetten.
    het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je lichaam een regelmatige cycles uit zich zelf maakt.

Imke

Share This Page