hoi hoi, ik heb misschien een beetje rare vaag betreft bv Bv is hier niet op gang gekomen na de bevalling (heeel verhaal) enfin nu gaat het in ieder geval beter en geven we eerst de borst aangevult door de fles (elke voeding) nu is mn meisje alleen al de hele dag aan t jengelen en ze wilt helemaal niets dan alleen aan de borst bij me.... niet dat ik het erg vind absoluut niet hopelijk krikt het de productie wat verder op maar mn vraag was of ondanks dat we combo doen of ze alsnog iets van regeldagen kan hebben? groetjes
Ja hoor, dat kan, en is uiteraard alleen maar heel erg goed voor je productie! Kinderen die alleen maar kunstvoeding krijgen kunnen namelijk ook regeldagen hebben, dus ook met borstvoeding en kunstvoeding samen is het mogelijk ! Wat super trouwens dat je op deze manier toch borstvoeding geeft !
dank je ja tijdens, ze;fs voor de zwangerschap wilde ik persee borstvoeding geven niet wetende dat ik zoveel dingen tegen had om het goed te laten verlopen maar ja... denk nu maar, elk druppeltje telt bij de volgende ben ik nog beter voorbereid maar fijn dat dat dus dan klopt, ik wist het niet zeker zat het me zo af te vragen
Een hoop dingen weet je niet van te voren. Ik vind het wel echt super dat je het zo oplost. En ook fijn dat de kleine wel gewoon lekker netjes de borst neemt. Maar het kan dus idd, en prima toch dat je het je af vraagt. Ik dacht ooit ook dat je met kunstvoeding geen regeldagen had. Maar op een gegeven moment krijgen ze gewoon meer trek als dat er in die borst zit of wat er in die fles zit, dan is het bij bv mama's dat de kids even wat daagjes moeten regelen, bij kv mama's is het dan dat ze een schepje poeder en wat water extra in de flesjes (of bepaalde flesjes) doen. Maar eigenlijk is het toch regelen, alleen is dat bij kv soort van gemakkelijker te gegelen, hoewel je dan weer een max hebt uiteraard.
Ja nou en of! Laat haar maar lekker op verzoek bij je drinken hoor! Daar gaan je borsten veel melk van maken!