meid, doe gewoon wat je wilt en je vriend moet gewoon goed zijn grenzen aangeven want hoe leuk het ook is met zijn dochter samen zijn, zijn rug moet er niet erger van worden.. en snap verder heel goed wat je bedoeld hoor
Ja "In zijn functie..." die zou ik niet slikken als ARBO. Dat is zijn of jullie keuze. Ik sluit me helemaal aan bij Minke. Gewoon z'n vrije dagen en vakantie gebruiken om bij z'n meisje te kunnen zijn. Doet mijn man ook.
volgens mij gaat het haar daar helemaal niet om.. dat is gewoon een leuke bijkomstigheid maar niet de reden dat ze thuis moet blijven... ze vind gewoon dat als één van de ouders thuis zijn dat ze dan niet naar het kdv zal moeten.. snap dat gevoel heel goed.. vind het zelf ook raar voelen als ik wel thuis ben maar ze op het kdv is..
Jullie begrijpen mij ook helemaal verkeerd maar laat ook verder maar ik heb niet om een discussie gevraagd. Als ik ziek ben dan moet ik ook thuis blijven met de kleine want ik kan haar dan dus niet weg brengen, mijn vriend zou haar dan ook niet weg kunnen brengen want hij moet te vroeg op zijn werk aanwezig zijn dus wat ik eigelijk als punt had is waarom vaders dus ineens wel moeten uitzieken zonder kind en moeders niet.
Channie ik zou gewoon lekker je kindje bij je vriend laten hoor, snap ook niet waarom je kindje naar KDV zou moeten terwijl er iemand thuis is.
Nou, als ik ziek thuis ben, dan gaat Sem zéker naar het KDV. En ik ben een keer door mijn rug gegaan en het is geen pretje. Stel dat je dochter getroost wilt worden, dan moet hij haar toch optillen? Ik zou zeggen, gun je vriend zijn rust.
Hoezo zou ik hem zijn rust niet gunnen? Hij wilt toch zeker zelf bij haar blijven, het is niet zo dat ik maar zeg dat hij dat moet ofzo hij wilt het ook echt wel zelf hoor. Als hij het niet wou zegt hij zelf wel dat ik haar moet brengen naar het kdv. Heb voldoende antwoord gehad dus deze mag op slot, ik heb geen zin in straks een onnodige discussie waar ik niet om gevraagd heb.
Channie,als ik ziek ben blijf ik ook thuis (met kind). Laat je vriend gewoon op de kleine passen,ik zie het probleem niet. Als het echt niet gaat met zijn rug kan ze nog altijd de volgende dag naar het KDV. Ze kan zelf lopen,de trap op en je vriend blijft een beetje in beweging. Lekker thuis laten zou ik zeggen!